معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی: ارتباط یکی از ابزارهای ویژه همیار مشاوران است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم‌ترین ابزارهای همیار مشاور ارتباط با هم‌سال‌های خود در مدارس است.

کد مطلب: ۸۵۲۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی: ارتباط یکی از ابزارهای ویژه همیار مشاوران است

قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در افتتاحیه اولین اردوی آموزشی - توجیهی همیار مشاور پسران استان گفت: مسئولیت پذیری، اخلاق مداری، گفتار و رفتار، نظم، امیدواری و احترام از مهمترین ویژگی های یک همیار مشاور است.

وی ادامه داد: اخلاق و اخلاق مداری یکی از اولویت های مهم همیاران مشاور در مدارس باید باشد.

قاسمی افزود: زندگی ما انسان ها از دو موضوع تلاش و دانش تشکیل شده و بدون تلاش و دانش زندگی و کار برای ما سخت و دشوار خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در مورد صداقت و راستگویی گفت: مشاوران همیار صداقت و راستگویی را باید همیشه سرمشق کارهای خود قرار دهند چون انسان برای رسیدن به آرامش چاره ایی جز صداقت ندارد.

وی افزود: یکی از مهمترین ابزار های همیار مشاور ارتباط با همسال های خود در مدارس می باشد.

قاسمی رفتار و گفتار را شخصیت بارز همیار مشاور دانست و اظهار کرد: گفتار و رفتار شما همیاران مشاور آینه ایی برای دیدن درون شما می باشد که میتوانید با گفتار و رفتار بهتر به همسال های خود امیدواری در زندگی ببخشید.

وی افزود: همیاران مشاور باید مشکلات همسال های خود در مدارس را بدانند و برای حل مشکلات تصمیم گیری های لازم را انجام داده و پاسخگوی بهتری برای همسال های خود باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در اخر گفت: همه ما باید در بحث های مشاوره ایی شرکت کرده و از آن بهرمند شویم تا بتوانیم به اهداف عالی در زندگی خود برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار