بزرگداشت شهدای 17 شهریور از رادیو تهران

تهران (پانا) - رادیو تهران از برنامه «تهران من» مستند جمعه سیاه، حادثه 17 شهریور که از وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی است را پخش می کند.

کد مطلب: ۸۵۲۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت شهدای 17 شهریور از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت قیام 17 شهریور و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستم شاهی پهلوی ، مستند جمعه سیاه را ساعت 17 از برنامه «تهران من» تقدیم فرهیختگان می کند.

علاوه بر این؛ از برنامه تهران من مراسم چهلمین سالگرد شهدای هفدهم شهریور که در محل یادمان شهدای هفدهم شهریور که واقع در میدان شهداست را به صورت زنده پوشش می دهد.

همچنین؛ بخش دیگری از این برنامه به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید به «مدرسه» اختصاص یافته است.

چون این برنامه در ساعات اوج ترافیک پخش می شود و بیشتر مردم در ترافیک خیابان سپری می کنند تلاش شده است تا با بخش های متنوع انرژی بیشتری به مخاطبان منتقل شود؛ آیتم هایی همچون «سمفونی سوژه ها» که توام با طنز خبری است، یا «درست بدانیم» از دیگر بخش های برنامه تهران من و درباره باورهای نادرست و دانستی هاست.

برنامه تهران من کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که هر روز از ساعت 17 تا 20 و 20 دقیقه روی موج اف.ام می رود.

امیرحسین ثقفی تهیه کننده، مینا نیکانیک سردبیر و آوید بزرگی گوینده از عواملی هستند که این هفته تهیه و اجرای برنامه تهران من را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار