رییس کل دادگستری استان کرمان:

تشکیل کارگروه تخصصی قضایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کرمان (پانا) - به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کارگروه تخصصی قضایی در دادگستری استان کرمان با هدف تبیین و تبلیغ خدمات ، تحولات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه قضایی تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۵۲۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه تخصصی قضایی  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

یدالله موحد،رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای قضایی استان کرمان گفت : چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، امسال با شعار " افتخار به گذشته و امید به آینده " برگزار می شود و کارگروه قضایی متشکل از شورای قضایی استان به منظور تبلیغ و تبیین خدمات ، تحولات و دستاوردهای انقلاب در حوزه قضایی تشکیل شد .

وی افزود : ترسیم و تدوین کارنامه انقلاب اسلامی ، ترسیم افق آینده امیدبخش با نگاه به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ، بررسی تطبیقی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه قضاء و برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان و صاحب نظران از مهم ترین وظایف کارگروه قضایی است .

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان همچنین به رویکردها و محورهای فرهنگی تبلیغی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : بصیرت افزایی، امید آفرینی و تقویت غرور ملی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی ملی، خودباوری و اعتماد به نفس، اقتصاد مقاومتی ،حمایت از کالای ایرانی و الهام‌بخشی از مهمترین رویکرد های تشکیل ستاد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است .

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت : دادگستری استان کرمان از دو ماه قبل اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه قضایی را طی این چند سال در دو برنامه ۱۵ دقیقه ای با همکاری صدا و سیما و بخش خصوصی در حال آماده سازی و در ایام دهه فجر پخش خواهد شد.

موحد با اشاره به اینکه قوانین جمهوری اسلامی جزء پیشرفته ترین قوانین در دنیا محسوب می شوند، گفت : دستاوردهای نظام قضایی زیاد است و در نظام قضایی سعی شده قوانین بر پایه اسلام پایه‌ریزی و احکام نیز بر پایه قوانین اسلامی صادر شوند .

این مقام ارشد قضایی در استان با اشاره به اینکه بازسازی اعتماد عمومی یک ضرورت است ، افزود: مسئولان قضایی باید بیش از گذشته به دل جامعه بروند و بیشتر در جمع دانشجویان قرار بگیرند و به ابهامات ذهنی جوانان پاسخ دهند و تحولات و دستاوردهای انقلاب را برای آنان تبیین کنند .

وی تصریح کرد : شبکه‌های تبلیغاتی معاند از ماه ها قبل با ساخت برنامه های جذاب به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند لذا مسئولین باید روی بحث کارآمدی نظام قضایی و انقلاب بیشتر تمرکز کنند و به ابهامات و سوالات پاسخ داده شود .

شایان ذکر است به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 19کارگروه تخصصی طراحی شده است تا خدمات ، تحولات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین و تبلیغ کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار