معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

کسب 2 رتبه در هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم

کرمان(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از کسب دو رتبه برتر در جشنواره کشوری نوجوان سالم توسط یک دانش آموز و معلم کرمانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب 2 رتبه در هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ماشاالله میرزا حسینی با اعلام این خبر افزود: دانش آموز « کمیل عباس زاده » از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان موفق به کسب رتبه سوم هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم در رشته نقاشی مداد رنگی شد.

وی تصریح کرد: « معصومه صادقیان » همکار آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نیز در بخش ابتکارات کشوری ویژه همکاران فرهنگی شایسته تقدیر شد.

میرزا حسینی گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم از دوازدهم تا چهاردهم شهریورماه جاری به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار شد.

وی با بیان این که در سال تحصیلی 97-96 جشنواره نوجوان سالم در استان کرمان در سطوح مدرسه ای، منطقه ای، قطبی و استان با ارائه طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط همکاران فرهنگی، دانش آموزان و والدین دانش آموزان برگزار شد، افزود: با ارسال 4 هزار و 710 طرح به دبیر خانه استانی این جشنواره در سال تحصیلی 97-96 تعداد طرح های ارسالی به جشنواره نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار