استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

22 مدرسه عشایری برقدار می شوند

بیرجند (پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی نسبت به برخورداری دانش آموزان 22 مدرسه عشایری استان از نعمت برق به میزان هر آموزشگاه 2 میلیون و 300 هزار تومان قول مساعد داد.

کد مطلب: ۸۵۲۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
22 مدرسه عشایری برقدار می شوند

محمد مهدی مروج الشریعه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پرداختن صرف به مشکلات سخت افزاری و غفلت از مسائل نرم افزاری در آموزش و پرورش استان اشتباه محض است.

وی حل توامان مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را ضامن ارتقای مسائل آموزشی و پرورش در خراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: استحکام بخشی، مرمت، بازسازی و زیبا سازی مدارس 4 اصل مهم در بخش سخت افزاری مدارس است که ضامن سلامت جسم و جان دانش آموزان می باشد.

استاندار خراسان جنوبی، توجه به بهداشت جسم و جان، مکارم اخلاق، آموزش و پرورش فکر و اندیشه دانش آموزان بر اساس تعالیم اسلامی و فرهنگ ملی مطابق با فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و سند تحول بنیادین را عناصر مهم در بعد نرم افزاری برشمرد و افزود: توجه به این عناصر زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در استان می شود.

مروج الشریعه کاهش استقبال دانش آموزان از رشته هایی همچون ریاضی و انسانی را زنگ خطری برای آینده علمی استان در این رشته دانست و افزود: درس ریاضی پایه و اساس بیشتر رشته ها از جمله مهندسی به شمار می رود و اگر ما در تولید نیروی انسانی متبحر در این رشته ناتوان باشیم در آینده نه چندان دور نیازمند واردات در این رشته هاخواهیم بود و این هم برای استان و هم برای کشور خسارت بار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار