رحیم شهریاری: هرگز موسیقی آذربایجانی را به دلار نفروختم

تهران (پانا) - خواننده آذربایجانی آخرین کنسرت تابستانی خود را در حالی روی صحنه برد که در این اجرا دو تن از نوازندگان شاخص جمهوری آذربایجان را نیز به عنوان نوازنده مهمان به روی صحنه آورده بود و اجرای گروه رقص آیینی آذربایجانی در این کنسرت حاضرین در سالن را به وجد آورد.

کد مطلب: ۸۵۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رحیم شهریاری: هرگز موسیقی آذربایجانی را به دلار نفروختم

به گزارش روابط عمومی این کنسرت، کنسرت رحیم شهریاری در برج میلاد این بار با قطعات آلبوم جدیدش آغاز شد و با صحبت‌های این خواننده درباره حضور و حمایت آذری‌های ایران از او و موسیقی و اجراهایش ادامه پیدا کرد.
رحیم شهریاری در این باره گفت: «من بیش از بیست سال است که در آمریکا و کانادا کنسرت برگزار می‌کنم و همیشه سعی کرده‌ام استقلال و هویت و کاری‌ام را حفظ کنم. هرگز موسیقی آذربایجانی را در هیچ کجای دنیا به دلار نفروختم. بارها و بارها پیشنهادهای مختلفی را برای حمایت از جریان‌های مختلف دریافت کرده‌ام ولی همیشه مسیر و خط مشی خود را جلو رفته‌ام و تنها حامیان من خدا و مردم بوده و هستند.»
این خواننده پس از اجرای قطعات قدیمی و آثار جدیدش گفت: «آلبوم جدیدم آماده انتشار شده است و پاییز امسال قطعا روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد و من امروز قطعاتی از آثار این آلبوم را می‌خوانم و می‌خواهم نظرتان را هم در این باره بشنوم.»
خواننده قطعه پرطرفدار «یاواش یئری» افزود: «هر بار در تهران و در برج میلاد روی صحنه می‌روم، تعداد مخاطب غیرآذری کنسرت‌هایم بیشتر و بیشتر می‌شود و این حمایت همیشه برای من خوشایند است. من در شهر تبریز هم کنسرت تابستانه داشتم و استقبال از این کنسرت‌ها در تبریز در این وضع اقتصادی و اجتماعی نشان می‌دهد که هنوز موسیقی بهترین راه برای سپری کردن لحظات است و این به من انر‌ژی می‌دهد.»
اجرای قطعات ریتمیک و شاد آذری دیگر بخش‌های این کنسرت را تشکیل می‌دادند و در این بین حضور و اجرای برنامه گروه رقص آئینی آذربایجانی به شدت مورد توجه حضار قرار گرفت واین استقبال باعث شد این گروه بار دیگر در اواخر برنامه نیز روی صحنه بیاید و این بار در حضور خود رحیم شهریاری و همراهی این خواننده به اجرای برنامه بپردازند.
حضور علی درویش‌پور (مدیرعامل برج میلاد) در سالن برگزاری این برنامه از نکات جالب توجه اجرای رحیم شهریاری در پایتخت بود. این خواننده پس از حضور درویش‌پور در سالن گفت: «مدیرعامل برج میلاد در هیچ کنسرتی به سالن اجرای برنامه نیامده و نمی‌آیند ولی مفتخریم که ایشان همیشه در اجراهای گروه آراز در سالن هستند و حمایت یک همشهری را از موسیقی اجدادی‌مان داریم و ازایشان ممنونیم.»
امیرحسین تابع جماعت (مدیر مرکز همایش‌های برج میلاد) و حجت نظری (عضو شورای شهر تهران) از دیگر حاضرین در سالن اجرای برنامه رحیم شهریاری بودند.
این کنسرت به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی هلی حق شناس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار