رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه‌های آموزشی شهرستان‌های رزن و فامنین بازدید کرد

همدان (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت شهرستان‌های رزن و فامنین بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه‌های آموزشی شهرستان‌های رزن و فامنین بازدید کرد

مهرالله رخشانی‌مهر در سفر به شهرستان رزن ضمن بازدید از مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان، از نزدیک روند تکمیل پروژه های آموزشی را بررسی کرد.

رخشانی‌مهر در این سفر از جذب صد درصدی بودجه اختصاص یافته به نوسازی مدارس کشور در سال 96 خبر داد و اظهار کرد: اگرچه تمامی منابع اختصاص یافته به نوسازی مدارس جذب گردیده، اما برای تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام به منابع دیگری نیاز است که امیدواریم از طریق اعتبارات در نظر گرفته شده، شاهد تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام باشیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، استخر دانش آموزی شهرستان رزن تا مهر ماه سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از تکمیل 7 واحد آموزشی نیمه تمام در بخش های سه گانه شهرستان خبر داد و افزود: تکمیل و تجهیز این آموزشگاه ها در اولویت کاری قرار خواهند گرفت تا مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان این مناطق به روستاهای همجوار مرتفع گردد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین با حضور در شهرستان فامنین ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرستان، گفت: تکمیل پروژهای های نیمه تمام در کشور از اولویت های کاری سازمان نوسازی مدارس است که این پروژه در حوزه های آموزشی و پرورشی قابل توجه می‌باشند.

رخشانی‌مهر افزود: یکی از پروژه های نیمه تمام شهرستان فامنین استخر دانش آموزی است که اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه تأمین خواهد شد تا هرچه سریعتر جهت بهره برداری تحویل آموزش و پرورش گردد.

وی خاطرنشان کرد: تأمین50 درصد اعتبار احداث آموزشگاه 12 کلاسه امام خمینی (ره)، دیوارکشی 15 آموزشگاه و تجهیز کامل سالن اجتماعات شهید عبدی آموزش و پرورش فامنین از جمله برنامه های نوسازی مدارس است.

گفتنی است در این بازدیدها نمایندگان همدان و فامنین و شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیران آموزش و پرورش شهرستان های رزن و فامنین و جمعی دیگر از مسوولین نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار