فرماندار تایباد؛

خانه فرهنگ و هنر تایباد، هنرمندانه در نمایشگاه درخشید

تایباد (پانا)- به خودم بالیدم که هنرمندان تایباد با صداقت تمام و با ارادت تمام به وطن و مردم، صادقانه برای معرفی شهرستان خود کوشیدند و مورد توجه مردم و شاد کننده دل مردم باشند و به نوعی در جنگ نرم تاثیر گذار باشند.

کد مطلب: ۸۵۱۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
خانه فرهنگ و هنر تایباد،  هنرمندانه در نمایشگاه درخشید

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و هفته فرهنگی خراسان روز پنجشنبه ۱۹ شهریورماه به کار خود خاتمه داد، در این رویداد فرهنگی علاوه بر رونمایی از کتاب شناسنامه فرهنگی شهرستان های تایباد، تربت حیدریه، مشهد، بینالود، قوچان و چناران به نمایندگی سایر شهرستان های استان، غرفه های برتر این دوره از نمایشگاه معرفی و از فرمانداران این غرفه ها تجلیل شد.

شهرستان مرزی تایباد نیز با برقراری غرفه های صنایع دستی و با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و در قالب خانه فرهنگ و هنر تایباد موفق شد عنوان غرفه برتر استان را در هفته فرهنگی خراسان کسب نماید.

شایان ذکر است هنرمندان پر توان اما بی ادعای شهرستان فرهنگ پرور تایباد در طی پنج روز برگزاری نمایشگاه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و با برگزاری شب های هنری پذیرای خیل عظیم بازدیدکنندگان از خانه فرهنگ و هنر تایباد بودند و با حضور اساتید پیشکسوت و جوانان هنرمند خود شب های گرم و پرنشاطی را ایجاد کردند که مورد استقبال هم استانی ها و مردم شریف ایران بودند.

در میان بازدیدکنندگان از خانه فرهنگ و هنر تایباد حسین شرافتی‌راد، فرماندار تایباد نیز در کنار هنرمندان دو روز کاری نمایشگاه را سپری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار