قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل خبر داد

مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران می‌آید

تهران (پانا) - قائم‌مقام وزیر بهداشت در امور بین‌الملل از سفر مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران جهت بازدید از فعالیت‌ها و دستاوردهای نظام سلامت کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران می‌آید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، محسن اسدی لاری با اعلام این خبر گفت: در این سفر دکتر «احمد المنظری» از مراکز بهداشتی درمانی و تحقیقاتی بازدید و علاوه بر آشنایی با نحوه عملکرد نظام ارائه خدمات بهداشتی، دستاوردها و چالش‌های برنامه تحول نظام سلامت در کشورمان و ظرفیت‌های معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، دیدار خواهد کرد.

وی همچنین برای مشاهده فعالیت‌های بهداشت عمومی از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌ها در راستای پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، سلامت محیط و بهداشت مادر و کودک، در جلسه کمیته ملی بیماری‌های غیرواگیر نیز شرکت خواهد کرد.

وی افزود: در این سفر، مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با وزیر بهداشت و مدیران ارشد وزارت بهداشت برای ارتقای سطح همکاری‌ها با ایران در جهت استفاده از ظرفیت نظام سلامت ایران در سایر کشورهای منطقه دیدار می‌کند.

سازمان جهانی بهداشت (World Health Organization) با نام اختصاری (WHO) یکی از سازمان‌های تخصصی و غیر سیاسی وابسته به سازمان ملل متحد(UN) است که به عنوان مرجع هماهنگ کننده بهداشت عمومی بین‌‌اللملی عمل می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار