پرداخت ۲۰ میلیارد تومان هزینه پزشکی به بازنشستگان کشوری خوزستان

تهران (پانا) - مدیر صندوق بازنشستگی کشوری شعبه خوزستان بابیان این‌که در حوزه بیمه تکمیلی که دغدغه بازنشستگان است اتفاقات خوبی رخ خواهد داد، گفت: در قرارداد سال گذشته و امسال ۲۰ میلیارد تومان هزینه پزشکی به بازنشستگان کشوری استان خوزستان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۸۵۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

«آرش رشادتمند» در همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که امروز (۱۵ شهریور ماه) برگزار شد، با اشاره به تعداد بازنشستگان کشوری در خوزستان اظهار کرد: تعداد بازنشستگان کشوری در خوزستان حدود ۶۰ هزار نفر و همچنین تعداد شاغلین ۵۲ هزار نفر است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری شعبه خوزستان با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی به بازنشستگان تصریح کرد: در حال حاضر صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان با حداقل نیرو و بهره وری بالا در حال ارائه خدمت به بازنشستگان است. در دوره منتهی به شهریور امسال ۱۳ هزار و ۱۷۶ فقره وام ۴ میلیون تومانی با اعتبار معادل ۵۳ میلیارد تومان به بازنشستگان پرداخت شده است.

رشادتمند ادامه داد: ثبت نام وام ضروری سال ۹۷ نیز از اول شهریورماه آغاز شده است. امسال در سطح کشور ۱۰۰ هزار نفر افزایش تعداد وام خواهیم داشت. همچنین میزان مبلغ وام به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: از سال گذشته تا امروز در مجموع حدود ۶ هزار نفر از بازنشستگان کشوری خوزستان از امکان سفر به شهرهای زیارتی و سیاحتی استفاده کرده اند که اعتبار دو میلیارد تومان در این حوزه پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری شعبه خوزستان گفت: در حوزه بیمه تکمیلی که دغدغه بازنشستگان است اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. در قرارداد سال گذشته و امسال ۲۰ میلیارد تومان هزینه پزشکی به بازنشستگان پرداخت شده است.

وی بیان کرد : علیرغم اینکه در قرارداد سقف پرداختی ۱۷ میلیون تومان است اما در استان خوزستان پرداختی به بیماران خاص به ۳۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

رشادتمند با اشاره به میانگین حقوق بازنشستگان خوزستان گفت: در حال حاضر میانگین حقوق بازنشستگان خوزستان دو میلیون و دویست هزار تومان است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار