رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور:

مسابقات ملی دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگر به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور از برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ملی دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگر به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

روح‌الله عسگری در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگر کشور در اردبیل اظهار داشت: در راستای انتخاب تیم ملی بانوان کارگر کشور، مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان در استان اردبیل برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به این که این رقابت‌ها از 17 تا 19 شهریور ماه در مجموعه ورزشی اردبیل برگزار می‌شود بیان کرد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است که در این زمینه ثبت نام در سامانه عضو گیری فدراسیون ورزش کارگری در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود .

​رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور بیان کرد: توسعه حوزه ورزشی در حال حاضر برای ما بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه برنامه‌ریزیهای لازم در دستور کار قرار گرفته که این مسئله می‌تواند در رشد حوزه ورزشی در استان نقش حائز اهمیتی ایفا کند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود .

عسگری با اشاره به برگزاری این مسابقات در 14 ماده نیز بیان کرد: هر استان موظف به معرفی یک تیم است که در قالب 8 ورزشکار از کلیه مواد رشته های دو و میدانی به همراه یک مربی یا سرپرست تیم خواهد بود و در مجموع از هر استان، 9 نفر حضور دارند و ورزشکاران از هر تیم، فقط مجاز به شرکت در 2 ماده خواهند بود .

وی تصریح کرد: برگزاری این دوره از رقابت‌ها به میزبانی اردبیل فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان است که انتظار می‌رود مسئولان استانی در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم از این طریق در برگزاری مسابقات به نحو شایسته به تمامی اهداف خود دست یابیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار