وزیر بهداشت خبر داد:

تجهیز و نوسازی ۱۲۰ اورژانس در کشور

جذب نیوری بومی،در اولویت است

فردوس (پانا)-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ذکشور با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان شهید چمران فردوس ،یکی از مجهز ترین بیمارستان هاست ، گفت: در حال حاضر در سطح کشور،۱۲۰ اورژانس نوسازی و تجهیز شده اند.

کد مطلب: ۸۵۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز و نوسازی ۱۲۰ اورژانس در کشور

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان چمران فردوس ،از اقدامات انجام شده در اورژانس این بیمارستان، تقدیر کرد و گفت : در حال حاضر در مناطق محروم و مرزی کشور ،شاهد نوسازی و تجهیز اورژانس هایی هستیم که نسبت به اورژانس های مرکز کشور نیز،مجهز تر هستند.


دکتر قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲۰ اورژانس در سطح کشور نوسازی و تجهیز شده آمد که یکی از اقدامات مهم در توسعه حوزه سلامت می باشد.


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: وضعیت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نسبت به سایر دانشگاه های کشور ، بسیار عالی می باشد به طوریکه در جذب متخصص فارغ التحصیل شده از سوی آزمون، رتبه دوم کشور را داراست.

وی افزود: باید به این نکته توجه شد که استفاده‌ی از نیروی بومی، میتواند اثر بخشی بیشتری را نسبت به نیروی متخصص غیر بومی داشته باشد و باید پس از فارغ التحصیل شدن دانشجویان بومی خراسان جنوبی، آن ها را در خود استان مستقر کرد.

دکتر هاشمی در پایان قول استقرار دستگاه mri در بیمارستان شهید چمران فردوس را نیز داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار