قدردانی و دلجویی وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز آملی

تهران (پانا) - دانش‌آموز آملی برنده جشنواره خوارزمی که از برخورد مسئولان آموزشگاه خود گلایه کرده بودبه دستور وزیر آموزش و پرورش از سوی مدیر کل امور تربیتی و مشاوره و با لوح حاوی دست نوشته وزیر، مورد تقدیر و دلجویی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۵۱۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی و دلجویی وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز آملی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مسعود شکوهی، مدیر کل امور تربیتی و مشاوره به عنوان نماینده ویژه وزیر در دبیرستان داعی الاسلام شهرستان آمل و در جمع مسئولان آموزش و پرورش استان مازندران و شهرستان آمل و کارکنان مدرسه از ستایش محمدی دانش‌آموز پایه هشتم دوره اول متوسطه که رتبه برتر شهرستان در جشنواره خوارزمی را کسب کرده بود، دلجویی و تقدیر کرد.

شکوهی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و پیام وزیر به همکاران فرهنگی شهرستان آمل به ویژه همکاران و دانش‌آموزان، گفت: تلاش همه ما بر این است که با فراهم سازی تربیت تمام ساحتی در محیط آموزشی، فضای پرسشگری و روحیه مطالبه گری را در دانش‌آموزان تقویت کنیم.

او ادامه داد: خوشبختانه در راستای سند تحول بنیادین برای تقویت این روحیه، گام‌های مثبتی برداشته شده که از جمله این اقدامات راه‌اندازی شوراها و تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله همیار مشاور است‌.

او افزود: دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که خواسته‌ها و مطالبات خود را با صدای بلند، اعتماد به نفس، جراتمندی، شجاعانه و البته با رعایت مراتب ادب و احترام به مدیران و معلمان خود مطرح کنند.

گفتنی است ستایس محمدی به هنگام بازدید مدیران ارشد ستادی و استانی از اردوی همیار مشاور در اردوگاه شهدای دانش‌آموز مازندان، از نحوه تقدیر مسئولان آموزشگاه خود، اظهار گلایه و ناراحتی کرده بود که وزیر آموزش و پرورش با شنیدن این خبر، خواستار پیگیری سریع این موضوع شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار