مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی:

نفرات برتر جشنواره ورزشی بازنشستگان به مسابقات کشوری اعزام می شوند

اراک(پانا)- مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بازنشستگان استان گفت: نفرات برتر این مسابقات به رقابت های کشوری که احتمالا در پاییز امسال برگزار می شود اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۸۵۱۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا جلالی در سیزدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در اراک برگزار شد، افزود: در حال حاضر 2 سال است که جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان را در 5 رشته شنا، تیراندازی، تنیس روی میز، دارت و شطرنج برگزار و نفرات برتر را به مسابقات کشوری اعزام می کنیم که تاکنون موفق به کسب 2 مدال برنز شدند.

وی ادامه داد: در محل صندوق بازنشستگی استان مرکزی که جنب پارک آزادی قرار دارد وسائل ورزشی اعم از دارت، تنیس، شطرنج، فوتبال دستی، تفنگ بادی و ... را تامین کردیم تا بتوانیم شور و نشاط را برای بازنشستگان فراهم کنیم تا تنی سالم داشته باشند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی بیان کرد: بازنشستگی فرصت خوبی برای کارآفرینی، کسب علم، گردش های زیارتی و سیاحتی است به همین دلیل ما با افتتاح صندوق بازنشستگی خانه امیدی برای اوقات فراغت بازنشستگی ایجاد کرده ایم.

جلالی ابراز داشت: صدها بازنشسته داریم که بعد از پایان خدمت خود، اقدام به ادامه تحصیل کردند و مدرک دکتری گرفتند، برخی نیز به کارآفرینی مشغول هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار