لزوم تطبیق شیوه های مورد استفاده کنونی در امور تربیتی با روش های آموزشی جدید

زاهدان(پانا)- معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: شیوه های کنونی امور تربیتی دیگر با آموزش های امروزی سازگار نیست چرا که در گذشته آسیب های اجتماعی فضای کمی را در بر می گرفت اما امروز این آسیب ها رو به افزایش است.

کد مطلب: ۸۵۱۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تطبیق شیوه های مورد استفاده کنونی در امور تربیتی با روش های آموزشی جدید

علیرضا سعیدی مهر در جلسه گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش و پرورش دارای یک فضای اقتصادی است اما بهره بری از این ظرفیت عظیم باید افزایش یابد و ما برای پیشرفت در حوزه ی امور تربیتی به روش‌های نوین نیازمندیم.

وی افزود: ما باید شیوه مهارت زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم چرا که دانش آموزان به آموزش روش های زندگی نیاز دارند و دلیل این امر نیاز جامعه آینده ی ما به تربیت افراد چند بعدی است.

وی ابراز کرد: نیاز امروز دانش آموزان به تجربه کاری در فضای مدرسه و روشهای مشارکت، تدریس صحیح کتب درسی و آموزش فرهنگ اجتماعی به بهترین نحو است.

سعیدی مهر تاکید کرد: معاونین امور تربیتی باید در روش های تدریس ورود پیدا کنند و این به معنی دخالت در روش های تدریس و تغییر آنها نیست و صرفاً مشارکت در آنها می باشد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان ادامه داد:باید در کلاس درس فرصت ترویج فرهنگ کار کردن و مشارکت افزایش یابد تا در آینده بتوانیم شاهد نسلی خلاق، متدین و کار آمد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار