مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش :

داشتن تجهیزات مناسب ورزشی مدارس در اولویت وزارت آموزش و پرورش است

اصفهان(پانا)-مرحله دوم توزیع بسته های ورزشی میان مدارس استثنایی و مدارسی که از نظر مالی در وضعیت مناسبی قرار نداشتند انجام گرفت .

کد مطلب: ۸۵۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
داشتن تجهیزات مناسب  ورزشی مدارس در اولویت وزارت آموزش و پرورش است

مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با حضور در سالن ورزشی خرازی اصفهان ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران گفت : وزارت آموزش و پرورش برای داشتن دانش آموزان پویاتر و فعالتر برنامه ریزی های زیادی انجام داده و در راستای این هدف داشتن تجهیزات مناسب ورزشی مدارس در اولویت قرار دارد .

محمد جعفری بعد از توزیع بسته های ورزشی مدارس ، با حضور در هنرستان دخترانه تربیت بدنی دکتر شکرانی ناحیه 2 اصفهان بر لزوم فعالیت بیشتر دانش آموزان تاکید کرد و گفت : دانش آموزان ما در طول سال تحصیلی حدود 302 ساعت درس تربیت بدنی دارند که ابن فعالیت برای دانش آموزان کافی نیست و در همین راستا وزارتخانه برای جبران این کمبود، برنامه های مختلفی از جمله المپیادهای ورزشی درون و برون مرزی ، ورزش صبحگاهی و ورزش همراه خانواده را در نظر گرفته که این فعالیت ها به کمبود فعالیت ورزشی دانش آموزان کمک خواهد کرد.

جعفری در ادامه بیان داشت: باید این نگرش و تفکر میان اولیا دانش آموزان به وجود بیاید که آنها توجه خاص و بیشتری به فعالیت بدنی دانش آموزان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار