پیروزی تیم راه و شهرسازی گلستان برابر رعدپدافند کرمانشاه

گرگان (پانا) - تیم کشتی آزاد راه وشهرسازی استان گلستان در ادامه مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد برابر تیم رعدپدافند کرمانشاه پیروز شد.

کد مطلب: ۸۵۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی تیم راه و شهرسازی گلستان برابر رعدپدافند کرمانشاه

تیم راه و شهرسازی استان گلستان در هفته سوم دور رفت رقابت‌های لیگ برترکشتی باشگاه‌های کشور امشب میزبان رعد پدافند کرمانشاه بود که توانست میهمان خود را مغلوب کند.

در رقابت‌های این هفته در گروه یک تیم‌های راه و شهرسازی گلستان و رعد پدافند کرمانشاه در سالن امام خمینی(ره) گرگان در 10 وزن به مصاف هم رفتند که نماینده استان گلستان با نتیجه 6 بر 4 و امتیاز 23 بر 17 حریفش را مغلوب کرد.

در این دیدار در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک، در وزن 61 کیلوگرم محمد ملکی، در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی، در وزن 70 کیلوگرم محمدرضا سرگو، در وزن 74 کیلوگرم محمد امیری، در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری، در وزن 86 کیلوگرم: علیرضا کریمی، در وزن 92 کیلوگرم در وزن سیدعلی عبدالهی، در وزن 97 کیلوگرم حسین رمضانیان، در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی پیروز شدند.

این هفته از رقابت‌ها که امروز در شهرهای گرگان، بهشهر و مشهد برگزار شد.

همچنین در گروه دوم این رقابت‌ها تیم‌های پتروشیمی بهشهر و آرش زین بابل در بهشهر با هم رقابت کردند. در کشتی فرنگی هم تیم‌های شهرداری مشهد و رعد پدافند البرز در مشهد به مصاف هم رفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار