پروژه مهر/ معاون آموزش ابتدایی در مناطق زلزله‌زده تازه‌آباد:

دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در انتظار مهری شاد و پر نشاط هستند

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بازدید از مدارس شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با وضعیت پیش آمده در زلزله اخیر ثلاث باباجانی، بازگشایی مدارس نیاز به چاره‌اندیشی سریع، فوری و کار تیمی و گسترده دارد.

کد مطلب: ۸۵۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در انتظار مهری شاد و پر نشاط هستند

ناهید فضلی، معاون آموزش ابتدایی استان و کارگروه آموزش تحت تصدی وی در بازدید از مناطق زلزله‌زده ثلاث باباجانی، وضعیت موجود مدارس این شهرستان برای بازگشایی در اول مهر ماه را مورد بررسی میدانی قرار دادند و از پروژه‌های در حال تکمیل و مراحل پیشرفت آن‌ها بازدید نمودند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امید است با تلاش و کوشش چند برابر، طوری عمل شود که مدارس هر چه سریعتر، تحویل آموزش و پرورش گردد و همه ما امیدواریم، ماه مهر را با مهر، عطوفت و شادابی برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده استان آغاز کنیم.

ناهید فضلی در جمع همکاران خانم شهرستان نیز حضور یافت و ضمن ابلاغ سلام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اظهار داشت: با وضعیت پیش آمده در شهرستان بعد از پس لرزه‌های مداوم، با اینکه زمین ناآرام است، مهم این است معلمان و دانش‌آموزان ما دلشان آرام باشد.

وی همچنین در بازدید میدانی از مدارس شهری و روستایی، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر مدیر آموزش و پرورش ثلاث باباجانی جهت مهیا کردن مدارس برای امر مهم بازگشایی در مهر، خاطر نشان کرد: در حال حاضر علاوه بر چاره‌اندیشی جهت تکمیل پروژه‌های در دست اقدام، باید به مقوله روحی و روانی دانش‌آموزان و والدین توجه شود که ‌این امر با اعزام مشاوران مجرب صورت می‌پذیرد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش تاکید نمود: معلمان دلسوز و فداکار، با حضور در کنار اولیا، دانش‌آموزان را برای مدارس شاد در مهر ماه آماده نمایند.

معاون آموزش ابتدایی استان، در بازدید از مدارس شهری و روستایی، در دبستان روستایی امام سجاد(ع) روستای میدان طفلی، ضمن گفت‌و‌گو با دانش‌آموزان اعلام کرد: مدرسه فوق‌الذکر با کمک خیرین هرچه‌ سریعتر تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی می‌گردد.

وی از ایثار و از خودگذشتگی همه همکاران فرهنگی در جریان‌ حوادث پیش آمده در شهرستان، تشکر و قدردانی ویژه کرد.

در پایان محمدی ‌مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ضمن قدردانی از حضور معاون آموزش ابتدایی و همکاران‌شان، گزارشی کلی از وضعیت موجود کلاس‌ها و مدارس ارائه نمود و گفت: با تمام کارهای انجام گرفته در مقوله پروژه مهر شهرستان، نیاز است مسئولان استانی و شهرستان، نگاه ویژه به تکمیل پروژه‌های در حال تکمیل داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار