کمبود نیرو از مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات تامین می شود

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان از طریق نیروهای پیش دبستانی قبل از سال 91 و خرید خدمات تامین می شود.

کد مطلب: ۸۵۱۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کمبود نیرو از مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات تامین می شود

نادر جهان آرای روز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با تشریح برنامه های پروژه مهر آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی 98 - 97 اظهار داشت: برای تشکیل پنج کارگروه در پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی جدید اقدام شده که هر یک از کارگروه ها پیگیری ها و نشست های مختلفی را برگزار کرده اند.
وی افزود: : برای آغاز سال تحصیلی جدید و مراسم نمادین این روز مدارس مجری غنچه ها، شکوفه ها و ... مشخص شده و برنامه ریزی های لازم و بخشنامه ها برای محل اجرای مراسم نمادین بازگشایی مدارس در مقاطع مختلف در سطح استانی و مناطق انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ساماندهی نیروی انسانی را از دیگر برنامه های پروژه مهر استان دانست و گفت: با توجه به اجرایی شدن نظام آموزشی 3 - 3- 6 در اولین سال، مشکلاتی وجود داشت که برای رفع آن نشست هایی برگزار کرده ایم.جهان آرای خاطرنشان کرد: مصوبه تامین کمبود نیرو در آموزش و پرورش از طریق نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات ( کسانی که دوره های آموزشی را گذرانده اند) را گرفته ایم.
وی در بخش دیگری از سخنانش؛ درباره ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در استان گیلان اظهار داشت: نام نویسی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با محوریت پایه های اول، هفتم و پیش دبستانی روزانه رصد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار