شما بازنشستگان عزیز میراث گرانبهای اخلاق و فرهنگ هستید

نطنز،اصفهان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش نطنزدر مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این شهرستان اظهارداشت:شما بازنشستگان عزیز میراث گران‌بهای اخلاق و فرهنگ از خود برجا گذاشته‌اید و انسان‌های شایسته‌ای را در طول 30 سال خدمت صادقانه خود تربیت کرده‌اید که مجموعه آموزش و پرورش باید قدردان و قدرشناس این میراث و زحمات شما باشد.

کد مطلب: ۸۵۱۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
شما بازنشستگان عزیز میراث گرانبهای اخلاق و فرهنگ هستید

مراسم تکریم خانواده و پیشکسوتان با حضور یوسف حسنی فرماندار شهرستان، معاون فرماندار ،بخشدار مرکزی ،اعضای شورای اسلامی، روسای سابق آموزش و پرورش و پیشکسوتان فرهنگی در تالار فرهنگیان برگزار گردید.

چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنزدر مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این شهرستان که درتالار فرهنگیان برگزار شد اظهارداشت:شما بازنشستگان عزیز میراث گران‌بهای اخلاق و فرهنگ از خود برجا گذاشته‌اید و انسان‌های شایسته‌ای را در طول 30 سال خدمت صادقانه خود تربیت کرده‌اید که مجموعه آموزش و پرورش باید قدردان و قدرشناس این میراث و زحمات شما باشد و در آموزش و پرورش باید از تجربیات پیشکسوتان بازنشسته و از ظرفیت‌ها، توصیه‌ها و راهنمایی‌های آنان استفاده کنیم.

وی افزود: در راستای حفظ منزلت و مقام والای معلمان عزیزمان در شهرستان نطنز و تکریم آنان قدمهای خوبی برداشته شده است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت:دبیران هر جامعه به عنوان یکی از مراجع اصلی تعلیم و تربیت در همان جامعه به شمار می آیند و نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان هر کشوری دارند.

وی ضمن قدردانی از همکاران مجموعه آموزش و پرورش که با تمام توان و امکانات موجود در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت کوشا هستند .

چاوش پور در پایان خاطر نشان نمود شما پیشکسوتان عرصه‌ تعلیم و تربیت بخشی از عمرتان را در مسیر هدایت و روشنگری فرزندان این مرز و بوم سپری کردید و امروز افتخار دارید که در جایگاه تعلیم و تربیت که جایگاه بسیار والایی است، قرار گرفته‌اید و باید تجارب و اندوخته خود را در اختیار سایرین قرار دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار