مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

توزیع تجهیزات آموزشی در مدارس و هنرستان های اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از توزیع تجهیزات هنرستانی و آموزشی به ارزش 20 میلیارد ریال در هنرستان ها و مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع تجهیزات آموزشی در مدارس و هنرستان های اردبیل

احمد ناصری در آیین توزیع این تجهیزات افزود: اقلام توزیعی بیشتر هنرستانی بوده و با هدف ارتقای انگیزه تحصیلی و بروز رسانی تجهیزات به مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان ارسال شد .
وی بیان کرد: اقدامات لازم برای شروع سال تحصیلی از خرداد ماه شروع شده و در این مدت تمام سرویس های بهداشتی ، سالن های ورزشی ، مکان های پرورشی ، توزیع نیروی انسانی و زیباسازی محیط های آموزشی انجام گرفته است .
ناصری با اشاره به توزیع تجهیزات ورزشی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان به ارزش 10 میلیارد ریال از توزیع تجهیزات آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان به ارزش 40 میلیارد ریال خبر داد .
وی گفت: با احتساب تجهیزات آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ، امسال هفتاد میلیارد ریال تجهیزات ورزشی ، هنرستانی و آموزشی به مناطق آموزش و پرورش ارسال شده است .
مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین تامین تجهیزات مدارس را یکی از مهم ترین اولویت های سند تحول تعلیم و تربیت دانست و افزود: تجهیزات جدید فضای مدرسه را با نشاط و دانش آموزان را به آموزش امیدوار می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار