معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان :

همه ظرفیت ها برای بازگشایی مدارس بسیج شده است

بندرعباس(پانا) - معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان گفت: حوزه پشتیبانی آموزش و پرورش استان با بکارگیری همه ظرفیت ها درراستای پروژه مهر فعالیت های خورا ساماندهی و مقدمات بازگشایی مدارس فراهم است.

کد مطلب: ۸۵۱۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
همه ظرفیت ها برای بازگشایی مدارس بسیج شده است

به گزارش پانا هرمزگان، مرتضی رییسی حسنلنگی در حاشیه جلسه معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان با موضوع پروژه مهر افزود: یکی از حوزه های پر مسئولیت و پشتیبان فعالیتهای اداری ، آموزشی و پرورشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، مناطق و نواحی استان است.

وی ادامه داد: مهمترین محور بازگشایی مدارس تامین کتب درسی دانش آموزان ( بصورت اینترنتی و یا فروش از طریق کتابفروشی های معتبر سراسر استان) است که معاونین پشتیبانی با توجه به مهلت ثبت نام اینترنتی دانش آموزان تا 15 شهریور باید باقی مانده دانش آموزانی که هنوز موفق به ثبت نام اینترنتی کتب درسی دروه ابتدایی و فنی و حرفه ای و کارودانش نشده اند را پیگیری و مدیریت کنند.

رییسی عنوان کرد: برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و دهم متوسطه نیاز است که در ثبت نام اولیه شتاب و سرعت بیشتری به خرج داده شود.

این مسئول همچنین گفت: یکی از اهداف آموزش و پروش استان ، ایجاد تعامل با دستگاههای برون سازمانی به منظور حمایت، پشتیبانی از فعالیتهای آموزش و پرورش است که خوشبختانه مسئولین استانی از آموزش و پرورش حمایت دارند و قطعا جهت بازگشایی مدارس اهتمام لازم را خواهند داشت که حمایت این عزیزان قابل تقدیر است.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان همچنین گفت: اهتمام به ارتقاء سطح سلامت اداری مورد تاکید است و باید رعایت قوانین و ضوابط سرلوحه همه فعالیت هاباشد.

رییسی محور مصوبات این نشست را نقل و انقالات فرهنگیان و بازنشستگان، توزیع اعتبارات و تجهیزات برای مدارس، بیمه دانش آموزان و فرهنگیان، تسهیلات و صندوق های وام ضروری، سامانه های تدارکات و دولت الکترونیک برشمرد و خاطر نشان کرد: این گردهمایی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مدیرعامل بیمه معلم شعبه بندرعباس همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار