مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) خوزستان اعلام کرد:

۳۰هزاردانش آموز کم برخوردار چشم براه لبخند مهر

اهواز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در نشست خبری با رسانه ها برنامه‌های این نهاد برای برگزاری جشن عاطفه‌ها را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۵۱۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۰هزاردانش آموز کم برخوردار چشم براه لبخند مهر

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از آمادگی این نهاد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: ۲۳۳ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر، مراکز نیکوکاری و مساجد سراسر استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر را جمع‌آوری می‌کند.
وی اعلام کرد: جشن عاطفه‌های امسال در دو مرحله و به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور با شعار لبخند مهر بسته به مهر شما برگزار می‌شود که مرحله اول آن ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در پایگاه‌های کمیته امداد و مصلاهای نماز جمعه و مرحله دوم آن ۱۱ مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.
موصلی با اشاره اینکه مرحله دوم در چهار هزار مدرسه در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش آموزان، ۵۰۰ هزار پاکت مخصوص لبخند مهر در سطح مدارس توزیع می‌شود.
وی بابیان اینکه جشن عاطفه با مشارکت صداوسیما، آموزش و پروش، بسیج ،سازمان دانش‌آموزی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مساجد و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشن ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان، افزایش همبستگی‌های اجتماعی و تأمین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند است و رسانه ها در آگاه کردن مردم و تشویق آن‌ها به شرکت در کارهای خیرخواهانه و دستگیری از کم برخورداران نقش مؤثری ایفا می کنند.
وی با تأکید بر اینکه در جشن عاطفه‌های امسال الویت پرداخت کمک‌های نقدی استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی است، افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش هزینه‌های اضافی ناشی از برپایی پایگاه‌های فیزیکی است.
موصلی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار دانش‌آموز و هفت هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان قرار دارند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده قبل از شروع مدارس و با الویت مناطق محروم به دست دانش آموزان نیازمند می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار