باحضورمدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران؛

برگزاری سومین نشست تخصصی کمیته برنامه ریزی رباط کریم

رباط کریم (پانا) - سومین نشست مشترک و تخصصی کمیته برنامه ریزی رباط کریم باهدف ساماندهی نیروی انسانی و پروژه مهر 97 با حضور مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران و شورای معاونین برگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۱۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین نشست تخصصی کمیته برنامه ریزی رباط کریم

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، با اشاره به اینکه آموزش وپرورش یک نهاد اجتماعی و متعلق به آحاد جامعه است ، اظهار داشت: همه مسئولین درشکل گیری و برگزاری سال تحصیلی جدید باید نقش داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در یک سیستم باید کلیه عوامل بصورت هماهنگ عمل نمایند ،تصریح کرد:کلاس درس جزو اولویت های اصلی ماست، چرا که شاخص سنجش کلاس درس است و باید با تمام توان و ظرفیت تا 26 شهریورماه جاری ساماندهی نیروی انسانی به اتمام رسد تا دراول مهرماه کلاس بدون معلم نداشته باشیم.

این مقام مسئول نقش اولیاء دانش آموزان در امر تعلیم و تربیت را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اولیای دانش آموزان معلمانی هستند که باید آموزش فرزندان خود را درمنازل تداوم بخشند و کیفیت بخشیدن به آموزش وتربیت مستلزم ارتباط و پیوند اولیاء با مدرسه است.

فولادوند،با اشاره به اینکه آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سبک زندگی ازخانواده باید آغاز و سپس به دانش آموزان منتقل شود، تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزش خانواده بسیار ضروری بوده و باید سالانه به چند دوره افزایش یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران باتوجه به تقارن ایام محرم و آغازسال تحصیلی جدید، مدارس را بهترین فضا برای نشر افکارحضرت سیدالشهداء(ع) و قیام عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: با ترسیم زوایای عاشورامی توان اهداف و فلسفه قیام رابرای دانش آموزان بازگو کرد.

فولادوند، نظارت بر برنامه هفتگی مدارس، توجیه نیروهای بدو ورود، ثبت نام وکلاس بندی، برگزاری دوره های آموزش خانواده، پیگیری ورفع مشکل ثبت نام اتباع خارجی، نظارت بر توزیع کتب درسی، تجهیزمدارس، پیگیری و رفع مشکلات مدارس تحویلی در شهر پرند وبرنامه ریزی جهت بازگشایی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه های مهم پروژه مهر97 برشمرد و بر ضرورت اجرای دقیق آنها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار