نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

تهران (پانا) - نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت آموزش و پرورش با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۱۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت آموزش و پرورش با حضور محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و اعضای این شورا در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه اعضا و رابطان مربوطه به این شورا در حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

مسیب‌زاده در این جلسه گفت: «اهداف ما تعمیق امر به معروف و نهی از منکر و بسط و گسترش آن در مدارس، ترویج این موضوع، ایجاد وحدت و انسجام گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر است.»

او ادامه داد: «اقدامات ما در آموزش و پرورش معروف است خدا را شاکریم بسیاری از منکرات در بخش‌های دیگر وزارت‌خانه‌ها در آموزش و پرورش جایی ندارد یا بسیار محدود است.»

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: «باید خود به عنوان یک یاور معروف وظایف خود را بشناسیم تا بتوانیم این موضوع را در بعد اجتماعی تبیین کنیم.»

طرح یاوران معرفت، انعقاد تفاهم‌نامه با بخش‌های مختلف وزارت‌خانه برای موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل شورای این موضوع از جمله مباحثی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار