استانداری مازندران و دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

ساری (پانا) - استاندار مازندران و رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور برای توسعه مهارت‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و توسعه کمّی و کیفی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی‌و‌حرفه‌ای استان تفاهم‌نامه امضاء کردند.

کد مطلب: ۸۵۱۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استانداری مازندران و دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

توسعه مهارت‌های فنی‌و‌حرفه‌ای، توسعه کمّی و کیفی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان، فراهم نمودن بستر لازم جهت اشتغال جوانان با توجه به ظرفیت های موجود در استان، ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی موجود در زمینه مهارت های فنی‌و‌حرفه‌ای در سطح استان از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه دو جانبه است.

همچنین بازبینی رشته‌های جدید و تدوین سرفصل‌های آموزشی بر مبنای نیازهای بازار کسب و کار و صنعت، راه‌اندازی، توسعه و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه‌های مراکز استان، ایجاد رشته‌های جدید در حوزه‌های طلا و جواهرات، دریا، جنگل و کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری با توجه به آمایش منطقه و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت فنی و مهارتی به منظور ارتقاء توان علمی دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان دولت از دیگر اهداف مهم این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه که مشتمل بر 6 ماده است به امضاء محمد اسلامی استاندار مازندران و ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار