سه شنبه های مهدوی" درشیروان به ایستگاه بیستم رسید

مدیر ایستگاه  صلواتی "سه شنبه های مهدوی" در شهرستان شیروان در حاشیه برپایی این ایستگاه خود جوش و مردمی گفت: اجرای طرح برپایی ایستگاه صلواتی "سه شنبه های مهدوی" مقدمه ای است برای یادآوریِ عزیزترینی که در این شلوغی های زندگی، شده است غریب ترین... تا یادی کنیم ازکسی که همیشه به یادِ ماست.

کد مطلب: ۸۵۱۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سه شنبه های مهدوی" درشیروان به ایستگاه بیستم رسید

رضا نیکوئیان با اشاره به اینکه نیّت اگر خدایى باشد، فقط خدا مى داند که اجرای این طرح چه ثواب عظیمى دارد، افزود: انسان ها زود فراموش میکنند و در این فراموشی ، این دل ها هستند که بی تاب می شوند و آنقدر بی تاب که دوای دردشان می شود فقط یک سه شنبه ی مهدوی و اصلا حکمت تکرار سه‌شنبه ها هم همین است و آن اینکه عزیزترین مان را فراموش نکنیم.

وی اظهار داشت: جمعی از منتظران امام زمان (عج) با عنوان خادم المهدی هر هفته غروب سه شنبه ها، در گلزار شهدای گمنام، پارک ها، معابر عمومی، ورودی و خروجی شهر، ایستگاه صلواتی "سه شنبه های مهدوی" را برپا کرده و در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی با توزیع شربت، چای و دمنوش های گیاهی، خرما، سالاد میوه، شله زرد، حلوا، آش، غذای نذری و... به رهگذران، اهدای عروسک های نمدی با طرح حجاب و بادکنک به کودکان همراه با جملاتی زیبا نام و یاد آن حضرت (عج) را زنده نگه می دارند.

این فعال دانشجویی گفت: توزیع 2000 بسته غذای گرم نذری بین نیازمندان و ساندویچ به تعداد (700 نفر) در جشن نیمه شعبان، کنترل فشارخون و واکس زدن کفش های منتظران آقا و آمادگی تهیه و توزیع لوازم تحریر دانش آموزان نیازمند با توجه به فرارسیدن ماه مهربانی مهر از دیگر برنامه های این تشکل مردمی است.

نیکوئیان در ادامه گفت: از همه هموطنان و همشهریان عزیز درخواست می شود کهنظر،انتقاد و پیشنهادهای خود را در شبکه های اجتماعی ایتا، سروش، اینستاگرام و تلگرام به آدرس:

@seshanbe_mahdavi_shirvan

با ما در میان گذاشته و همچنین خیرین گرانقدر می توانند مشارکت های نقدی و نذورات اهدایی خود را جهت اجرا و ادامه این طرح به شماره کارت 6037997442802147بنام مجید نیکوئیان واریز نموده تا در نذر سلامتی آقا امام زمان (عج) سهیم باشند و از پاداش این عمل خیر بهره مند شوند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار