در کمتر از یک دقیقه مرحله اول ثبت نام محصولات سایپا تکمیل شد

تهران (پانا) - در کمتر از یک دقیقه سایت ثبت‌نام پیش‌فروش محصولات سایپا تکمیل شد.

کد مطلب: ۸۵۱۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
در کمتر از یک دقیقه مرحله اول ثبت نام محصولات سایپا تکمیل شد

به گزارش صداوسیما، حالا مشتریان که برای ثبت نام آماده شده بودند فواصل 15 دقیقه‌ای را منتظر خواهند ماند تا دوباره سایت اجازه ثبت نام دهد.

سایپا، خودروهای پراید، تیبا، ساینا و وانت نیسان را به صورت پیش‌فروش نقدی از ساعت 10 امروز 14 شهریور به صورت اینترنتی آغاز کرد.

گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش‌فروش، خودروهای پراید 131، پراید 132، پراید وانت (سایپا 151)، تیبا بنزینی، تیبا 2 هاچ بک، ساینا، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز را با سود مشارکت 15 درصدی به مشتریان عرضه کرده است. دعوتنامه‌های تکمیل وجه از آبان 97 تا مرداد 98 برای خریداران ارسال می‌شود.
ثبت نام همچنان ادامه دارد .

بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا ثبت نام فقط اینترنتی و فاقد حق صلح است. بر اساس اعلام سایپا، محصولات خانواده سایپا 131، 132، 151 به همراه تیبا، ساینا و وانت نیسان در این طرح پیش‌فروش خواهد شد.

همچنین در این طرح ممنوع‌بودن خرید به نام افراد زیر 18 سال و همچنین محدودیت خرید با یک کد ملی اعمال‌شده و مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کرده‌اند، مجاز به ثبت نام نیستند.

در طرح پیش‌فروش سایپا پیش‌پرداخت‌های 11 تا 21 میلیون تومانی از طرف شرکت اعلام شده و مابقی به قیمت روز کارخانه در زمان تحویل باید پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار