مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان گلستان برگزار شد

گرگان (پانا) - با هدف بررسی وضعیت پروژه مهر و میزان آمادگی شهرستان ها گردهمایی مدیران شهرستان های استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان گلستان برگزار شد

گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان گلستان در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان گرگان با هدف بررسی وضعیت پروژه مهر و میزان آمادگی شهرستان ها برای بازگشایی مطلوب مواردی در مهرماه برگزار شد.

آشنایی ظرفیت رسانه ای خبری برای آموزش و پرورش از دیگر اهداف این گردهمایی بود که با حضور کرمانی رئیس خبرگزاری ایرنای گلستان به آن پرداخته شد. کرمانی در این گردهمایی ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار آموزش و پرورش در جامعه و گستردگی فعالیت های این دستگاه گفت: آموزش و پرورش در شئون زندگی تمام خانواده ها تاثیرگذار است و خروجی کار این دستگاه تربیت انسان هایی است که در نهایت باید آینده کشور را ترسیم نمایند.

وی افزود اگر آموزش و پرورش رسانه را به کار خود پیوند دهد این موضوع به عنوان یک انرژی افزوده برای فعالیت‌های آموزش و پرورش تلقی خواهد شد و بدون شک تاثیر گذاری فعالیت های آموزش و پرورش بیشتر خواهد شد.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این زمینه گفت اطلاع رسانی و جریان صحیح اخبار می‌تواند برای آموزش و پرورش بسیار نقش آفرین باشد. گوهری راد افزود رسانه‌ها بستر ساز فرهنگ جامعه هستند و ما اعتقاد داریم که باید آموزش و پرورش از ظرفیت رسانه در جهت هم افزایی و هم پوشانی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر خانواده‌ها و شفافیت در امور استفاده نماید.

شایان ذکر است که بررسی وضعیت پروژه مهر در آموزش و پرورش شهرستان های استان گلستان از دیگر مباحث مطرح شده در این گردهمایی بود. مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در ارتباط با بازگشایی مطلوب مدارس در ابتدای مهر گفت: همه باید تلاش کنند تا شروع سال تحصیلی به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی شود و در ابتدای مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

در ادامه گزارش وضعیت ساماندهی نیروی انسانی فضا و تجهیزات در شهرستان‌های مختلف توسط مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها مطرح و به بحث گذاشته شد. تبیین سیاست ها و رویکردهای معاونت های مختلف آموزش و پرورش نیز در ادامه توسط معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان صورت پذیرفته و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در خاتمه جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان گلستان خبر داد و گفت: تعداد ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سرپرستی آقای محمدرضا عارف در استان گلستان حاضر و از آموزش عالی و آموزش و پرورش استان گلستان بازدید خواهند داشت. وی ادامه داد این نمایندگان را تعدادی از معاونین وزیر و مدیران کل وزارت آموزش و پرورش همراهی خواهند کرد. گوهری راد ادامه داد: امیدواریم که ثمره این بازدید و مشاهده وضعیت آموزش و پرورش از نزدیک، وضع قوانین باشد که در نهایت آموزش و پرورش کل کشور و استان از آن منتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار