راه حلی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی

کرمان(پانا) - بررسی مشکلات فعالان اقتصادی استان با حضور مدیرعامل صندوق توسعه ملی در کرمان با دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، دکتر شهیدزاده مدیرعامل صندوق توسعه ملی کشور فردا به کرمان سفر میکند.

کد مطلب: ۸۵۱۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
راه حلی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی

دکتر محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق توسعه ملی به استان کرمان اظهار داشت: دکتر شهیدزاده به دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به کرمان سفر میکند.

وی هدف این سفر را بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان در ارتباط با صندوق توسعه ملی بیان کرد وی افزود: در نشست مشترکی که با رئیس صندوق توسعه ملی و با حضور سرپرست استانداری، رئیس اتاق بازرگانی کرمان و مدیران ارشد استان در محل اتاق بازرگانی کرمان خواهیم داشت، حل مشکلات تامین مالی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح هایی که در استان قرار است عملیاتی شوند و طرح هایی که در فرآیند تامین مالی و یا پرداخت تعهداتشان با مشکل مواجه شدند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد که این نشست کمکی به حل مشکلات فعالان اقتصادی استان کرمان و اثرگذار در استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی برای طرح های اقتصادی استان باشد.

پورابراهیمی گفت: طی سالهای گذشته اعتبارات قابل توجهی از محل صندوق توسعه ملی به طرح های اقتصادی استان کرمان اختصاص پیدا کرده که با افزایش تعامل هر چه بیشتر مسؤولان استان و صندوق توسعه ملی، شرایط بهتری برای بهره گیری هر چه بیشتر و افزایش استفاده از منابع برای طرح های استان ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار