مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس اظهار داشت: ما بوشهری‌ها در دیار رئیسعلی دلواری باید پیروانی باشیم که پرچم آزادی‌خواهی و سرافرازی این سرزمین را برافشته کنیم.

کد مطلب: ۸۵۱۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر برگزار شد

ناصر کرمی بیان داشت : باید راهکارهای اجرایی مناسب در زمینه امر به معروف و نهی منکر داشته باشیم .

کرمی خواستار هم‌اندیشی و هم‌افزایی در مسیر دستیابی به اهداف مورد نظر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر شد و ادامه داد: اجرای صحیح این فریضه کمک می‌کند تا جامعه روند توسعه‌یافتگی را سریع‌تر پبیماید .

کرمی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید با بهترین روش‌ها مردم را به عبادت و ظواهر و مصادیق دینی هدایت کنید ، این یک جمله نقشه راه کاملی است که باید این مسیر را طی کنیم.

وی افزود: تاثیر عبادت در زندگی، بحث ظواهر و مصادیق دینی، راستگویی، امانت‌داری، تقوا و ترک منکر و امر به معروف و سبک صحیح زندگی از مسائل بسیار مهم و مورد تاکید رهبری است که باید به خوبی به این مسائل بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تلاش ویژه برای اجرای برنامه‌های مختلف ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: باید از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم به دیگران تذکر داده و دیگران را راهنمایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار