هدف سند تحول بنیادین تربیت انسان نوع دوست است

زاهدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جمع فرهنگیان و دانش آموزان منطقه یک تهران و نصرت آبادیکی از مهمترین اهدف سند تحول بنیادین را، تربیت انسان نوع دوست دانست.

کد مطلب: ۸۵۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف سند تحول بنیادین تربیت انسان نوع دوست است

علیرضانخعی از دانش آموزان طرح پویش و همدلی منطقه یک تهران بعنوان مردان مرد، جوانمرد، تیزهوش و با خرد یادنمود و اظهار کرد: حضور عاشقانه شما آینده سازان میهن عزیزمان در مدارس استان، نشان از تربیت اسلامی، هوش و زکاوت شماست چراکه با حس نوعدوستی، پذیرش کمک به همنوع و عواطف صادقانه ی خود تصویری زیبا از اوج انسانیت به نمایش گذاشتید.

وی با اشاره به منش و اخلاق در امورات، تصریح نمود: تا اخلاق اصلاح نشود زمینه رشد و پیشرفت محیا نخواهد شد و درس خواندن در زیر سایه اخلاق معنا پیدا می کند.

نخعی مشارکت والدین و دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی را از دیگر اهداف آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: تبادل تجربیات و استفاده از پتانسیل منطقه در جهت تکوین شخصیت اخلاقی و اسلامی دانش آموزان را مهم تلقی کرده.

مدیر کل آموزش و پرورش استانافزود: انتظار داریم مراودات فکری، فرهنگی، آموزشی و.. بین دانش آموزان مناطق ادامه داشته باشد.

نماینده دانش آموزان مدرسه علامه حلی 3 تهران هدف از حضور در استان را رضایت و خشنودی خداوند، خودسازی،ارتقای مهارت ها، یادگیری قناعت و تواضع برشمرد و اظهار داشت: مشاهده و تبادل تجربیات با دانش آموزان منطقه نصرت آباد دید ما را وسیع و با یاری و همفکری یکدیگر برنامه هایی برای عمران و آبادانی کشور ترسیم نمودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار