معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

کسب بیش از ۱۰۰ مدال رنگارنگ کشوری توسط بانوان اردبیلی

اردبیل (پانا) - معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بانوان ورزشکار استان اردبیل از آغاز سال ۱۳۹۷ تاکنون موفق به کسب بیش از ۱۰۰ مدال رنگارنگ کشوری شده اند.

کد مطلب: ۸۵۱۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب بیش از ۱۰۰ مدال رنگارنگ کشوری توسط بانوان اردبیلی

مژگان سلطانی افزود: در پنج ماهه اول امسال ۵۲۰ برنامه و مسابقه ورزشی را در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار کردیم .

وی بیان کرد: ما گلگشت‌ها و جشنواره‌های ورزشی را در این مدت برگزار کردیم و در ۹ مورد میزبان اردوی تیم‌های ملی نظیر تیراندازی با کمان، هاکی، اسکی روی چمن و غیره بودیم .

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان از اعزام ۵۳ نفر بانوی ورزشکار به مسابقات مختلف در سطح ملی خبر داد و گفت: ورزشکاران زن استان در پنج ماهه امسال موفق شدند ۱۰۱ مدال رنگارنگ به دست آورند .

سلطانی افزود: ۱۸ نفر از ورزشکاران توانمند زن استان به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند و حضور زهرا حبیبی به عنوان اولین بانوی استان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا هم در حال تحقق است که امیدواریم در کنار تیم ملی بسکتبال خوش بدرخشد .

وی ادامه داد: ما در کنار بها دادن به ورزش قهرمانی و کمک به بانوان ورزشکارموفق تیم‌های مختلف، نسبت به توسعه ورزش همگانی نیز گام‌های خوبی برداشتیم که در این زمینه نائب رئیسان هیات‌های ورزشی تلاش بیشتری را برای توانمندی رشته‌های مختلف ورزشی انجام دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار