مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

شهیدان اسوه ایثار و از خود گذشتگی هستند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شهیدان اسوه ایثار و از خود گذشتگی هستند، چراکه در شرایط حساس که دشمنان ، انقلاب و ملت ایران ار تهدید می کردند جان خود را در کف اخلاص گذاشتند و فدا کردند.

کد مطلب: ۸۵۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان اسوه ایثار و از خود گذشتگی هستند

احمد ناصری در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اداره کل آموزش وپرورش استان اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در راه تحقق آرمان های شهیدان ثابت قدم باشیم و از ارزش هایی که این شهیدان خلق کرده اند، حفاظت و پاسداری نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به حضور رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموزی در آیین بازگشایی مدارس که مصادف است با به صدا در آوردن زنگ مهرو مقاومت تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: حضور این عزیزان در جمع دانش آموزان می تواند فرهنگ شهید و شهادت در جامعه را اشاعه دهد.

ناصری در پایان خواست تا مدارس برای برگزاری هر چه با شکوه برنامه های هفته دفاع مقدس فضا سازی های مناسب را انجام دهند.

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل نیز از تدوین دایره المعارف شهدا در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: همایش فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان در مناطق و نواحی برگزار خواهد شد.

جواد یحیی زاده همچنین گفت: تقویم اجرایی برای برگزاری برنامه های مختلف امور شاهد در طول سال طراحی شده است که به مناطق و نواحی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار