معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

۱۰ درصد اعتبارات فدراسیون‌ها به هیئت‌های استانی اختصاص دارد

اردبیل (پانا) - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۰ درصد اعتبارات فدراسیون‌ها از وزارت ورزش و جوانان به هیئت‌های استانی اختصاص دارد.

کد مطلب: ۸۵۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ درصد اعتبارات فدراسیون‌ها به هیئت‌های استانی اختصاص دارد

فریبا محمدیان در نشست مشترک رؤسای هیئت‌های ورزشی و نائب رئیسان در اردبیل اظهار داشت: این تفکر که باید تنها به کمک‌های هزینه‌ها و اعتبارات دولتی برنامه‌های ورزشی هیئت‌ها را اجرا کنیم، مناسب نبوده چرا که منابع موجود برای نیازهای ورزش کفایت نمی‌کند و باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در این حوزه استفاده کنیم.

وی گفت: استان اردبیل ورزشکاران بسیار توانمندی در مسابقات آسیایی جاکارتا در بخش آقایان داشت ولی جای تأسف دارد که این استان توانمند در بخش بانوان هیچ نماینده‌ای در این مسابقات نداشت که باید توجه به ورزش بانوان در استان افزایش پیدا کند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی استانها باید برای تقویت بخش بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی همت داشته باشند که گزارشهای مرتبی از فعالیت ورزش بانوان در استانهای کشور به وزارت ورزش و جوانان منعکس می‌شود که نظارت دقیقی بر استانها داریم.

محمدیان تصریح کرد: 10 درصد اعتبارات فدراسیون‌ها از وزارت ورزش و جوانان به هیئت‌های استانی اختصاص دارد و در هر جمع‌بندی و تعیین و تکلیف پرداخت این اعتبارات هستیم که در واقع هیئت‌های استانی برتر در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی در اولویت پرداخت این اعتبارات از سوی ادارات کل استانها خواهند بود.

وی بیان کرد: هیئت‌های استانی باید توجه داشته باشند که تنها بخشی از فعالیت‌ها در حوزه قهرمانی متمرکز شده و باید در کنار این موضوع تلاش در زمینه گسترش ورزش همگانی نیز در دستور کار هیئت‌های ورزشی استانها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار