معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

قوه قضاییه مشکلات حقوقی - قضایی صنایع کوچک تعطیل شده را پیگیری می‌کند

تهران (پانا) - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت این قوه در راستای تحقق اهدف اقتصاد مقاومتی، مشکلات حقوقی قضایی صنایع کوچک تعطیل شده را پیگیری می‌کند.

کد مطلب: ۸۵۱۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قوه قضاییه مشکلات حقوقی - قضایی صنایع کوچک تعطیل شده را پیگیری می‌کند

به گزارش واحد اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، محمدباقر الفت در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در محل این معاونت افزود: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و با هدف جلوگیری از تعطیلی و بیکار شدن کارگران بخش صنعت، در هر استان دست کم ٥ و حداکثر ١٥ واحدی که به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی تعطیل شده‌اند، شناسایی و پس از بررسی و رفع مشکلات به چرخه تولید باز می‌گردند.

الفت، با بیان اینکه قوه قضاییه مکلف به رفع این مشکلات است، اظهار کرد: با روسای کل دادگستری‌ها هم مکاتبه شد تا واحدهای استان مربوطه را شناسایی و به ما معرفی کنند تا هر چه سریع‌تر به مشکلات آنان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های قانونی، گاهی موانعی برای صنایع ایجاد می‌کند که امروز قوه قضاییه تصمیم گرفته است این موانع را با بهره‌گیری از تفاسیر قانونی در وضعیت فوق‌العاده امروز کشور بردارد و بر آن است تا ١٥٠ واحد تعطیل شده را تا پایان سال ٩٧ به چرخه تولید بازگرداند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به اینکه در مراجعه صاحبان حرف و صنایع طوری برخورد شود که احساس ناامیدی نکنند، گفت: ما پناهگاه و ملجا آن افرادی هستیم که سرمایه خود را پای کار آوردند و اگر کسی بخواهد احساس ناامیدی را در جامعه تزریق کند بزرگترین خیانت را در حق کشور کرده است.

الفت تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور باید به کمک صنایع کوچک رفته و مشکلات حقوقی قضایی آنها که احتمالا ناشی از پرونده‌های متشکل در قوه قضاییه است رفع و از منظر اقتصاد مقاومتی موضوع را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمنان در این موقعیت اظهار کرد: خوشبختانه جنگ روانی جدی صورت گرفته موجب تخریب روحیه مدیران ما نشده است.

الفت اضافه کرد: موقعیت ایجادشده و جنگ روانی وضع اقتصادی کشور را دچار ابهام کرده و تبلیغات مسموم دشمن افکار عمومی را به سمت ناامیدی هدایت می‌کند که باید افکار آسیب دیده را سم‌زدایی کنیم.

معاون قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در آن قسمت از فضای موجود و حاکم برکشور که ناشی از جنگ روانی است، نباید دچار خودباختگی شویم؛ چنانچه خود را نبازیم و روحیه خود را حفظ کنیم، شک ندارم نیروهای مبدع، خلاق، مبتکر و مدبر در همه مجموعه‌ها هستند و این افراد می‌توانند کشور را نجات دهند.

وی با یادآوری دوران جنگ تحمیلی گفت: در هشت سال جنگ هر وقت روحیه را می‌باختیم خاکریز فرو می‌ریخت؛ لذا ظرفیت‌های عالی در کشور از حیث مدیریت، تجهیزات و امکانات اولیه فراهم است و باید با هم‌افزایی به فعالان اقتصادی کشور اطمینان خاطر دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار