معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران :

حضور بیش از 5 هزار دانش آموز در اردوهای یکروزه امید و نشاط

تهران (پانا) - هزاران دانش آموز در قالب برنامه های اوقات فراغت تابستان 97 در اردوگاه های استانی شهید منتظری و مصطفی خمینی حاضر و از برنامه های متنوع آن استفاده کردند.

کد مطلب: ۸۵۱۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از 5 هزار دانش آموز در اردوهای یکروزه امید و نشاط

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اعلام خبر حضور بیش از 5 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در اردوهای یکروزه امید و نشاط اظهار داشت: این اردوهای یکروزه در اردوگاه های استانی در طول سال تحصیلی نیز تداوم خواهد داشت .

هاشمی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای یکروزه و رونق روز افزون فضاهای پرورشی از مطالبات این اداره کل و وزارت متبوع می باشد ، تصریح کرد: برنامه ریزی جهت حضور دانش آموزان در اردوگاه ها و سایر فضاهای پرورشی طبق توافقات استانی و وزارتی در حال اجراست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در پایان یادآور شد: اردوهای یکروزه امید و نشاط از 3 تیرماه آغاز و تا 15 مردادماه ادامه داشت که دانش آموزان در گروه های 200 نفره در اردوگاه های استانی حاضر و از برنامه های متنوع از جمله مهارت های زندگی، ورزشی، برنامه های تشکیلاتی، کارگاه های مهارتی و جنگ شادی بهره مند می شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار