رونمایی از سردیس زوان قوکاسیان در اصفهان

تهران (پانا) - آیین رونمایی از سردیس زوان قوکاسیان،سینماگر اصفهانی، همزمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان در این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۱۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از سردیس زوان قوکاسیان در اصفهان

این مراسم شامگاه دوشنبه ۱۲ شهریور ۹۷ با حضور برخی سینماگران و داوران جشنواره فیلم کودک و نوجوان در میدان جلفای اصفهان برگزار شد.

علی خدایی از داوران بخش ویژه «زوان قوکاسیان» که از امسال به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اضافه شده است گفت: زوان از دهه ۵۰ در اصفهان زحمت کشیده و ما امرو ز این جایزه را به احترام آن زحمات برگزار میکنیم. وی افزود: ما در اصفهان سینماگران جوان و گروههای فیلمسازی بسیاری داریم که باید دور هم جمع شوند و راه زوان را ادامه بدهند. سردیس و جایزه زوان و پوسترهایی که گذاشته شدند میتواند اتفاقات خوبی برای اصفهان رقم بزند.

غلامرضا مهیمن از دیگر داوران جایزه زوان قوکاسیان در ادامه مراسم گفت: اتفاق مبارکی بود که امسال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان نام زوان را زنده کردیم .

وی ادامه داد: این برنامه‌ها باعث می‌شود هنرمندان اصفهان دور هم جمع شوند و یک آکادمی شکل بگیرد و این نهاد در درازمدت به نهادی مردمی تبدیل شود.

مراسم رونمایی از سردیس زوان قوکاسیان با حضور قدرت‌الله، نوروزی شهردار اصفهان و فریده روشن، عضو شورای شهر اصفهان برگزار شد.

سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از ۸ تا ۱۴ شهریور در اصفهان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار