با هدف فعال‌کردن خانواده‌ها؛

آغاز دوره آموزشی مدرسان آموزش خانواده

تهران (پانا) - دوره آموزشی مدرسان آموزش خانواده با هدف فعال‌کردن خانواده‌ها در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صبح امروز در تهران آغاز شد.

کد مطلب: ۸۵۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوره آموزشی مدرسان آموزش خانواده

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز دوره ۲روزه آموزشی ویژه منتخبان با هدف فعال‌کردن اولیا و نقش‌آفرینی آنها در مرحله اجرایی سند تحول با حضور ۶۴ مدرس منتخب از ۳۲ استان و استادان متخصص در سند تحول در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.

در دوره آموزشی ویژه منتخبان مدرسان آموزش خانواده که با موضوع فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی براساس سند تحول بنیادین و با حضور یک مدرس مرد و یک مدرس زن از هر استان برگزار می‌شود ساحت‌های مختلف سند تحول بحث و بررسی می‌شود.

پس از پایان این دوره آموزشی، گواهینامه پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و مدرسان پس از بازگشت به استان خود همین دوره را برای مدرسان آموزش خانواده اجرا می‌کنند.

در این دوره که با هدف کلی همراهی و همسویی خانواده‌ها با آموزش وپرورش در تحقق اهداف سند برگزار می‌شود، از تدوین‌کنندگان سند و ساحت‌های ششگانه و با هدف تشریح محتوا و ابعاد مختلف سند به ویژه نقش، وظیفه و جایگاه خانواده در سند تحول بنیادین، به عنوان مدرس آموزش استفاده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار