فرمانده ناجا اعلام کرد

آمادگی پلیس برای تأمین نظم و امنیت مراسم دهه محرم

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی از اعلام آمادگی نیروهای پلیس برای تأمین نظم و امنیت مراسم دهه محرم خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی پلیس برای تأمین نظم و امنیت مراسم دهه محرم

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی اقدامات و عملکرد صورت گرفته در 6 ماهه اول سال و آمادگی برای اجرای مأموریت‌ها در نیمه دوم سال از اهداف برگزاری این نشست سراسری است و امید است، برگزاری چنین نشست‌هایی به ارتقاء امنیت و خدمات‌دهی به مردم منتج شود.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: بحمدالله نیروی انتظامی آماده و شبانه‌روز مشغول خدمتگزاری به مردم است و امنیت بالاترین سرمایه برای مردم و کشور است و به لطف خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در کشور ساری و جاری است و هر روز این امنیت، آرامش و نظم ارتقاء می‌یابد.

سردار اشتری عنوان کرد: بنده به مردم عرض می‌کنم در کلیه اقصی نقاط کشور اعم از مرزها، شهرها، جاده‌ها، و ... وضع امنیتی مطلوب و مناسبی وجود دارد و فرزندانشان در نیروی انتظامی با چشمانی بیدار، آمادگی کامل و تجهیزات به روز خدمت می‌کنند.

وی تأکید کرد: امروز فرماندهان، افسران، درجه‌داران و آحاد کارکنان نیروی انتظامی با روحیه مجاهدانه و ستودنی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و خوشبختانه مردم اعتماد کامل به پلیس دارند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی دستگاه‌های معتبر، بحمدالله اعتماد مردمی به ناجا افزایش داشته و نیروی انتظامی جزو سازمان‌هایی است که مردم بیشترین اعتماد را به آن دارند، امید است با اقداماتمان این اعتماد مردمی ارتقاء یابد.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره بدحجابی و بی حجابی در خودرو، بیان کرد: نیروی انتظامی براساس وظایف قانونی و ذاتی با هرگونه هنجارشکنی برخورد می‌کند، مصادیق این هنجارشکنی به کرات اعلام شده است.

وی افزود: براساس قانون درباره بی‌حجابی یا بدحجابی در خودرو نیز به مالکان تذکر داده می‌شود و در صورت دریافت تذکر قبلی، خودرو توقیف می‌شود البته باید بگویم مردم همکاری خوبی با پلیس دارند و قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان درباره تمهیدات پلیس همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، عنوان کرد: در آستانه ماه محرم هستیم و تکایا، حسینیه‌ها و مساجد مراسم عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) را برگزار می‌کنند و ان‌شاءالله در این ایام نیز با کمک و همراهی مردم نظم، امنیت و آرامش را تأمین خواهیم کرد.

وی درباره اجرای طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش و برخورد با این افراد، تصریح کرد: طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در تمام استان‌ها اجرا می‌شود و اگر مردم افرادی را در این زمینه می‌شناسند که برای شهروندان و نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند حتما با 110 تماس گرفته و یا به مراکز انتظامی و کلانتری‌ها مراجعه کنند.

سردار اشتری درباره هتک حرمت برخی به ماموران پلیس، گفت: هیچ‌گونه بی‌احترامی و هتک حرمت در این زمینه را بر نمی‌تابیم و حتما براساس قانون با این افراد به شدت برخورد می‌کنیم. به‌طور مثال اخیرا اتفاقی در محور شیراز - کازرون افتاد و به مأمور ما هتک حرمت شد که بلافاصله افراد ضارب شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار