مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

عرصه آموزش و پرورش عرصه تلاش و دلدادگی است

قزوین (پانا) - گردهمایی روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان با محوریت ساماندهی نیروی انسانی و پروژه مهر سال تحصیلی 98- 97روز دوشنبه در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۱۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
عرصه آموزش و پرورش عرصه تلاش و دلدادگی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: عرصه آموزش و پرورش عرصه تلاش و دلدگی است و تلاش کنیم که عاشقانه کار کنیم، آسبب های اجتماعی را جدی بگیرید.

سالار قاسمی افزود: برای آغاز سال تحصیلی مشکل خاصی نداریم و به ویژه در تامین نیروی انسانی با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده با مشکلی مواجه نخواهیم شد .

وی اظهار داشت: پروژه های قابل توجهی با اعتبارات چند میلیاردی در آغازین روز سال تحصیلی افتتاح می کنیم و طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دکتر صالحی معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی نواخته خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: انتخاب آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه برتر در استان در جشنواره شهید رجایی اتفاق مبارکی بود که در هفته دولت امسال رقم خورد.

این مسئول تاکید کرد: به نظر می رسد دلیل اصلی موفقیتی که کسب نموده ایم این است که در قالب یک تیم کاری عمل کردیم و اگر در یک تیم کار مهارت های مکمل و مسئولیت های متقابل وجود داشته باشد و در کنار آن رفاقت و رقابت حاکم باشد قطعا در ارزیابی ها موفق خواهد بود .

وی یاد آور شد: از ابتدای حضورم در استان تلاش نموده ام که با برنامه کارها را به پیش ببرم و مهارت ارتباطی یکی از فاکتورهای اساسی یک مسئول به شمار می رود و اهمیت آن در دستگاههای فرهنگی بیشتر به چشم می آید .

قاسمی تصریح کرد: همکاری متقابل ، اعتماد و انسجام سه محور مهم ارزیابی برای یک تیم موفق است و امسال در آزمون کنکور سراسرای قطعا نسبت به سالهای گذشته رتبه های بهتری در کشور کسب خواهیم کرد.

وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام ویژه فرهنگیان افزود: پروژه های که در ظرف چند ماه آینده افتتاح می شود می تواند در جامعه شریف فرهنگیان استان نشاط آفرین باشد و امیدوارم سال تحصیلی جدید را به نشاط و همدلی بیشتری شروع کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: رویکرد ما این است که تا سال 1400 برنامه های که تحقیق نیافته را به سرانجام برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار