معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خبر داد:

استقرار بیش از ۱۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار  جشن عاطفه ها در استان 

بیرجند(پانا)- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به استقرار ۱۲۵۹پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها در استان گفت: این جشن امسال در دو مرحله برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۱۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
استقرار بیش از ۱۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار  جشن عاطفه ها در استان 


احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت برگزاری جشن عاطفه ها برگزار شد،گفت: مرحله اول جشن عاطفه ها در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد به طوری که مرحله اول در روز پنج شنبه ۱۵ شهریور در سطح استان و در ۱۶ شهریور در میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.

رفیعی ادامه داد: در مرحله اول ۱۲۵۹ پایگاه شامل ۴۴ پایگاه سیار و ۱۲۱۵ پایگاه ثابت مستقر خواهند بود که استقرار بخشی از پایگاه ها به عهده مساجد ،مراکز نیکوکاری و پایگاه های بسیج خواهد بود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مرحله دوم این جشن در مدارس استان گفت« بیش از یکصد و هفده هزار پاکت در ۹۴۸ مدرسه استان توزیع خواهد شد که این مرحله در یازده مهرماه خواهد بود.
وی افزود: علاوه براین دو مرحله مردم می‌توانند از طریق شماره گیری کد *8877*۱# و نیز با شماره گیری تلفنی شماره 0968877کمک های خود را اهدا کنند.
وی با اشاره به عقد قرارداد میان آستان قدس رضوی و کمیته امداد گفت: طی این قرارداد، ۳ هزار و ۱۴۵ بسته تحصیلی با ارزش ۶۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود : علاوه بر قرارداد آستان قدس ،قرارداد دیگری با موسسه خیریه حضرت رقیه تهران بسته شده است که طی این قرارداد نیز ۳۰۰ بسته تحصیلی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان توزیع خواهد شد و ۳۰۰۰ بسته دیگر نیز در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین توزیع خواهد شد.
رفیعی با اشاره به اینکه با جمع آوری این کمکها، ۹ هزار و ۱۷۲ دانش آموز محروم بسته های لوازم التحریر را دریافت خواهند کرد ،تصریح کرد:یکی از برنامه های در دست اجرا برای جشن عاطفه ها امسال ،الکترونیکی کردن شیوه های همیاری است که باعث تسهیل و تسریع امر کمک به نیازمندان خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد که انتظار می رود امسال با فرهنگ سازی های صورت گرفته،این مبلغ ۵۰ درصد افزایش یابد.
وی در پایان گفت: از این مبلغ ،یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان از محل پایگاه های سطح شهر و ۱۲۰ میلیون تومان از کمک های مدارس تامین و جمع آوری شده است.
کمک های جمع آوری شده نهایتا تا ۲۰ شهریور ماه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
مردم می توانند علاوه بر راه های اعلام شده، از طریق شماره حساب 0102102891005 نزد بانک صادرات مرکزی بیرجند ،کمک های خود را پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار