در پاکدشت صورت گرفت؛

بازدید معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام دانش آموزان در مدارس

پاکدشت (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در دبستان مائده پاکدشت از نحوه ثبت نام دانش آموزان بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام دانش آموزان در مدارس

حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش وشکوهی مدیر کل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با حضور در دبستان مائده پاکدشت از روند ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی و مسائل آموزشی دانش آموزان بازدید بعمل آوردند.

رضوان حکیم زاده در این بازدید با حضور درکلاس دانش آموزان دوزبانه دبستان مائده پاکدشت، گفت: دوره پیش دبستانی یکی از دوره های مهم و راهبردی در فرآیند آموزش است و تجارب نشان می دهد کودکانی که دوره آموزش های پیش دبستان را گذرانده اند، نسبت به کودکان دیگر دارای رشد کلامی بهتری هستند.

وی، با اشاره به بالا رفتن گنجینه لغات کودکان در دوره پیش دبستانی تاکید کرد: در این دوره به علت معاشرت بچه ها با گروه همسن خود، سازگاری اجتماعی آنان نیز بیشتر می شود.

حکیم زاده دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع سوادآموزی تاکید کرد: انسداد بی سوادی را به باید با جدیت تمام دنبال کرد و با شناسایی افراد بی سواد، آموزش ها و مهارت های لازم به آنان ارائه شود .

این مقام مسئول، با تاکید بر ثبت نام اولیاء بیسواد اتباع، اظهار داشت: این افراد نیز باید آموزش ها و مهارت های لازم را دیده و از نعمت سواد آموزی بهره مند شوند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در پایان این بازدید با همکاران آموزشگاه شهید محسن سیری و اولیای دانش آموزان به گفتگو نشست و از از نزدیک مسائل آنان را مورد بررسی قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار