چندین طرح صنعتی، پژوهشی و رفاهی در دانشگاه کاشان افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد

کاشان(پانا)-با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 6 طرح صنعتی، پژوهشی و رفاهی در دانشگاه کاشان طی مراسمی افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
چندین طرح صنعتی، پژوهشی و رفاهی در دانشگاه کاشان افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد

در این مراسم دستگاه تصفیه پسماند گلاب و آزمایشگاه همکار استاندارد و مؤسسه مطالعات پیشرفته سعیدی (سیاس) در پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین با حضور وزیر علوم خوابگاه دانشجویی "امیرحسین ترکیان" با زیربنای 800 متر مربع با 21 اتاق و ظرفیت 86 نفر در دو طبقه با هزینه 10میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کلنگ احداث پارک علم و فن آوری غیاث الدین جمشید کاشانی در سایت مرکزی دانشگاه کاشان به مساحت 50 هکتار از دیگر طرح های سفر وزیر علوم به دانشگاه کاشان بود.

با راه اندازی این پارک زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه ها فراهم گردیده و منطقه کاشان به عنوان یکی از مناطق پیشرو در زمینه اقتصاد دانش بنیان تبدیل می گردد.

همچنین با حضور وزیر علوم مرکز آموزش و تحقیقات زالو در دانشگاه کاشان مورد بهره برداری قرار گرفت.

ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه، نشست با خیرین و اعضای شورای دانشگاه و بازدید ازساختمان موقت پارک علم و فناوری از دیگر برنامه های سفر وزیر علوم به دانشگاه کاشان بود.

وزیر علوم آینده پژوهی و ماموریت گرایی مراکز علمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای موفقیت بایستی برای آینده خود برنامه ریزی کنیم و بستر مناسبی را برای دانشجویان در دانشگاه ها فراهم کنیم.

وزیر علوم به منظور افتتاح و بهره برداری چند طرح صنعتی، پژوهشی و آموزشی به دانشگاه کاشان سفر داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار