مدیران کل دفاتر شهری و فنی استانداری بوشهر معرفی شدند

بوشهر(پانا)_در آیینی با حضور مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار، مدیران کل دفاتر شهری و فنی استانداری بوشهر معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۵۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران کل دفاتر شهری و فنی استانداری بوشهر معرفی شدند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و مدیریت ارشد استان برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفته است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی باید در اولویت قرار گیرد و امیدوار هستم به گونه‌ای عمل کنیم که تمام مردم استان از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از تدوین سند عمرانی استان بوشهر در سال 97 خبر داد و گفت: سند عمرانی استان را در سال 97 تدوین کردیم و بر اساس این سند، برنامه‌ها و پروژه‌ها را جلو می‌بریم و امیدوارم به اهداف این سند دست پیدا کنیم.

ستوده با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان‌های مختلف استان تاکید کرد: با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ارزشمند استاندار، پروژه‌های مهمی اجرایی و تکمیل شدند و اگر پشتیبانی استاندار نبود خیلی از کارها معطل می‌ماندند و البته لازم می‌دانم از نمایندگان مردم استان در مجلس، فرمانداران، مدیران ستادی و اجرایی و شهرداران نیز قدردانی کنم که در هفته دولت همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی با اشاره به انتصاب مدیران کل دفاتر شهری و فنی استانداری نیز ابراز داشت: پاکدستی، تخصص، تجربه و تعهد از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتصاب مدیران در حوزه عمرانی است و جناب بردستانی و موسوی از نیروهای توانمند هستند که امیدوارم شاهد موفقیت بیش از پیش دفاتر شهری و فنی باشیم.

معاون عمرانی استاندار با تجلیل از خدمات و تلاش‌های مهندس مرادی مدیر کل سابق دفتر شهری استانداری گفت: مهندس مرادی از مدیران کاربلد و متعهد بود و شبانه‌روزی تلاش داشت و بدون اغراق، خود را وقف کار کرده بود و در هر حوزه‌ای که طی 30 سال اخیر حضور داشته منشا خیر بوده است.

ستوده افزود: از مدیران حوزه معاونت عمرانی می‌خواهم از تجارب ارزشمند مهندس مرادی استفاده کنند و از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های ایشان نهایت بهره را ببرند.

در این آیین با تقدیر از مدیران سابق، حمید بردستانی به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و سید موسی موسوی به عنوان مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار