تلاش در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر اعلام کرد در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی اسلامشهر، به زودی کلنگ احداث 60 باب منزل مسکونی در روستای لهک شهرستان بر زمین زده می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۱۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی اسلامشهر

سرهنگ پاسدارامیرعبدالهیان درحاشیه بازدیداز نمایشگاه مد و پوشش ایرانی شهرستان اسلامشهر به ظرفیت شهرستان اسلامشهر در زمینه رفع محرومیت‌زدایی پرداخت و تاکید کرد: در حوزه حاشیه‌نشینی مجموعه شهرستان تمام توان خود را به کار گرفته است تا محرومیت را ریشه‌کن سازد و در این راستا با احداث 51واحد در روستای سیمون برخی از این اهداف تحقق پیدا کرده و به زودی نیز کلنگ احداث 60 باب منزل مسکونی در روستای لهک شهرستان بر زمین زده می‌شود.

وی به ضرورت اتخاذ راه‌کارهایی در راستای کاهش طلاق در جامعه اشاره کرد و افزود: تا دو سال گذشته ماهیانه 150 مورد طلاق در اسلامشهر به ثبت می‌رسید که در حال حاضر با افزایش مراکز مشاوره و ازدواج آسان به طور رسمی دوازده درصد کاهش آمار طلاق را داشتیم و امیدواریم بتوان در حوزه خانواده و بانوان منشأ خیر و برکات بیشتر باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر با تاکیدبر لزوم حمایت ازبانوان سرپرست خانوارت صریح کرد: با رویکرد حمایت از خانواده و زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست یکصد خانم در این شهرستان مشغول به کار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار