در گفت‌وگو با پانا

علی اشکانی: من و احد پازاج برای کشتی فرنگی ایران کیسه ندوخته‌ایم

(پانا) – سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از بازگشت دوباره به رأس کادر فنی تیم ملی هرگونه اختلاف با مدیر تیم‌های ملی را رد کرد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
علی اشکانی: من و احد پازاج برای کشتی فرنگی ایران کیسه ندوخته‌ایم

پس از پایان بازی‌های آسیایی با تشکیل جلسه کمیته فنی فدراسیون کشتی تصمیم گرفته شد علی اشکانی که هدایت تیم ملی را در جاکارتا بر عهده داشت به کار خود در تیم ملی ادامه ندهد و تا زمان معرفی سرمربی جدید اردوهای تیم ملی زیر نظر احد پازاج مدیر تیم‌های ملی برگزار شود. اما به فاصله 24 ساعت یک بار دیگر هدایت تیم ملی به علی اشکانی سپرده شد تا فرنگی‌کاران تیم ملی ایران در جام جهانی زیر نظر او روی تشک بروند.

علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، در گفت‌وگو با پانا درباره بازگشت مجددش به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: هفته گذشته در مورد کنار گذاشتن و بازگشت مجدد من به اردوی تیم ملی سر و صداهای زیادی به پا شد اما خوشبختانه این روزها همه حواشی تمام شده است و ما فقط روی کار خودمان تمرکز کرده‌ایم تا برای رقابت‌های جهانی مجارستان با اقتدار بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه موضوع کنار گذاشته شدنش از سرمربیگری تیم ملی به احد پازاج و اختلافش با او برمی‌گردد؟ گفت: پازاج مدیر تیم‌های ملی و الگوی من در کشتی فرنگی است. من و احد پازاج هیچ مشکلی با هم نداریم و همان‌طور که گفتم این حواشی الآن تمام‌شده است و نباید به آن بپردازیم، اتفاقات هفته گذشته فقط یک‌ سوء تفاهم بود که خدا را شکر برطرف شد. من و احد کیسه‌ای برای کشتی فرنگی ندوخته‌ایم و اگر هم مساله‌ای بین ما پیش آمد خوشبختانه مدبرانه حل شد.

اشکانی در پاسخ به اینکه چه شد دوباره مسئولیت تیم را بر عهده گرفت، اظهار کرد: هدایت تیم ملی افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شود. زمانی که در رقابت‌های جهانی پاریس تیم نایب قهرمان شد به من پنج سکه دادند و من هیچ حرفی نزدم چون اعتقادم بر این است که من برای رضای خدا و خشنودی او کار می‌کنم، ضمن اینکه قبل از من هم مربیان دیگر هم در تیم حضور داشتند. بزرگانی چون بنا، چمن گلی و.... این مسائل را داشتند و پشت موفقیت این حرف و حدیث‌ها همیشه بوده است؛ ما نباید به آنها توجه کنیم. بعد از رقابت‌های جهانی هر زمان گفتند برو می‌روم و هیچ مشکلی ندارد.

وی ادامه داد:من شش سال است که در فدراسیون کشتی مشغول به کار هستم و از رده‌های پایین شروع کردم. ابتدا مدیر تیم‌های ملی در رده پایه بودم و بعد از آن چند سالی مربی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان بوده‌ام و حالا هم که در خدمت بزرگسالان هستم. در این شش سال همه تلاش خودم را برای موفقیت تیم‌های ملی کرده‌ام.

اشکانی در عملکرد ضعیف برخی از فرنگی‌کاران در بازی‌های آسیایی جاکارتا مانند بهنام مهدی زاده و علی اکبر حیدری گفت: افرادی که در جاکارتا انتخاب شدند طبق فرآیند انتخابی تیم ملی بود، علی اکبری در انتخابی توانست علیاری را بزند و به عنوان نفر اعزامی به جاکارتا اعزام شد،ضمن اینکه علیاری هم مصدوم بود و ممکن بود اگر در جاکارتا به میدان برود در جهانی مجارستان مصدومیتش بیشتر شود. همین وضعیت هم برای مهدی زاده پیش آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار