نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

استکبار با تحریم ایران نمی‌گذارد حقانیت انقلاب روشن شود

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: استکبار جهانی با تحریم و کارشکنی علیه انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهد تا حقانیت جمهوری اسلامی ایران درر دنیا روشن شده و به اثبات برسد.

کد مطلب: ۸۵۰۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
استکبار با تحریم ایران نمی‌گذارد حقانیت انقلاب روشن شود

آیت ا... سیدحسن عاملی در همایش ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار کرد: دهه فحر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از قداست و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما باید به دنبال راهکاری باشیم تا به نسل جوان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را نشان دهیم .

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه روانی و شایعه‌پراکنی به دنبال آن هستند تا ملت ایران و امیدواری به نظام اسلامی را کمرنگ و بی‌اهمیت جلوه دهند به طوری که آمریکا با همه توان خود و تدارک یک لشکر جرار سعی می‌کند تا جمهوری اسلامی ایران را به نقطه تسلیم و تزلزل بکشاند .

امام جمعه اردبیل افزود: در حال حاضر 160 کانال علیه جمهوری اسلامی ایران شبانه‌روزی تبلیغ منفی می‌کنند تا باور مردم را خراب کنند در حالی که ملت ما مقاوم و ایستاده در برابر این هجمه‌ها با شناخت ماهیت دشمن تسلیم نشده و نظیر چنین تحریم‌هایی می‌تواند بسیاری از کشورها را از پای درآورد .

عاملی خطاب به سردمداران آمریکا بیان کرد: شما تمام اقدامات ویژه موردنیاز را انجام دادید به طوری که امروز در یک جنگ روانی سعی داریم تا با ملتهب کردن بازار و اقتصاد و برخی شیطنت‌های دیگر ملت ایران را از مسیر خود ناامید کنید در حالی که همه این کارشکنی‌ها در برابر ارائه این ملت پشیزی ارزش ندارد .

وی ادامه داد: دشمن با دخالت در بازار سکه، دلار، خودرو و مسکن تلاش کرد تا این حوزه‌ها را ملتهب کند و امروز در یک حرکت خباثت‌آلود دیگر سعی می‌کند تا انبارها و آذوقه مردم را کمیاب و نایاب کند در حالی که همه باید با احساس مسئولیت به نحوی عمل کنند تا سوژه به دست دشمن داده نشود .

امام جمعه اردبیل تقویت وجدان کاری را در این شرایط حساس یادآور شد و بیان کرد: نباید برخی کانال‌ها و فضاهای مجازی در لباس پیاده‌نظام دشمن درآمده و عمل کنند چرا که امروز به جای برخی رفتارهای تناقض‌آمیز باید به نسل جوان و نوجوان خود دستاوردهای نظام اسلامی را معرفی و در نقطه مقابل از استبدادها و رفتارهای خباثت‌آلود دشمنان این ملت سخن به میان آوریم .

عاملی ادامه داد: در این شرایط خطیر و حساس باید با کار جمعی و روحیه دادن به مردم با چنگ و دندان از دستاوردها و سرمایه‌های مادی و معنوی خود دفاع کنیم تا با الگو و آرمانی قرار دادن این نظام بکوشیم تا حقانیت این کشور را به اثبات برسانیم .

وی خاطرنشان کرد: در جشن چهل سالگی انقلاب باید فلسفه رهبریت صالح را در این کشور تبیین کنیم تا همه بدانند که نظام ولایت فقیه اصلح‌ترین نظام مورد تائید در این کشور است .

امام جمعه اردبیل حفظ تمامیت ارضی را در این چهل سال یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما اقتدار علمی خود را مرهون انقلاب اسلامی هستیم به طوری که در این چهل سال به اذعان دشمنان عقب‌ ماندگی 500 سالگی خود را جبران کردیم .

عاملی از معلمان و اساتید دانشگاه‌ها خواست؛ تا در ایام چهل سالگی انقلاب بخش‌هایی از تاریخ این کشور را به نسل آینده بازگو کنند و هنرمندان با تولید فیلم‌ها، مستندها و کلیپ‌های جذاب ذهن جوانان را نسبت به حقیقت انقلاب باز کنند .

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش به ویژه معلمان و مربیان تربیتی باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند تا اصول و اهداف انقلاب اسلامی تبیین شده و دستاوردهای آن به گوش مردم برسد .

امام جمعه اردبیل گفت: ما قبل از پیروزی انقلاب هیچ جایگاهی در چینش ملت‌ها نداشتیم ولی به برکت انقلاب اسلامی و رهبریت صالح در این کشور امروز در بین کشورهای مطرح دنیا در ردیف برترین نظام الگویی قرار داریم و به یقین کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی کشور نیز با درایت مقام معظم رهبری، مسئولان دلسوز و حضور مردم قابل حل و فصل است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار