کاویانی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان قم : مردم استان قم بیشترین ارتباط را با تعاونی ها دارد

قم پانا (پانا)- کاویانی گفت بیش از نیمی از مردم قم در ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم و تحت پوشش تعاونی ها و اداره کل کار و امور اجتماعی استان قم هستند.

کد مطلب: ۸۵۰۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کاویانی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان قم : مردم استان قم بیشترین ارتباط را با تعاونی ها دارد

صبح دیروز نشست خبری صمیمانه مصطفی کاویانی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان قم به همراه معاونین با خبرنگاران در سالن کنفرانس اداره کل کار و امور اجتماعی استان قم برگزار شد.

در این نشست کاویانی ضمن اشاره به ارتباط بیش از 894000 هزار نفر از شهروندان قم با تعاونی ها به صورت مستقیم یا تحت قالب شرکت تعاونی سهام عدالت اظهار داشت: امروز تعاونی ها به شرط اینکه دولت به آنها میدان دهد می توانند نقش اساسی و منجی در اقتصاد ایران را بازی کنند.

کاویانی استقبال مردم از تعاونی ها را در استان قم خوب و مطلوب توصیف کرد و افزود تعاون نیاز دیروز فراموش شده امروز است.

مدیر کل کار و امور اجتماعی افزود حدود 2496 تعاونی داریم که از این میان حدود 43 درصد فعال و 34 درصد نیمه فعال هستند که امیدواریم با این تعاونی ها به سهم 25 درصدی در اقتصاد بررسیم.

کاویانی به برنامه های هفته تعاون اشاره کرد و تصریح کرد: افتتاح پروژه مسکن، غبار روبی مزار شهدای مدافع حرم، دیدار با آیات عظام و ... از جمله فعالیت های اداره کل کار و امور اجتماعی در هفته تعاون است.

مدیر کل کار و امور اجتماعی استان افزود: اکثر تعاونی های ما خوب کار کردند و ارزانترین کار اقتصادی و ارزانترین منبع اشتغال را پدید آوردند.
وی در ادامه تأکید کرد: تعاون گران مردهای روزهای سخت هستند، و امیدواریم دولت نیز در این مواقع به تعاونی ها بیشتر بها دهد و تعاونی ها بتوانند به داد اقتصاد برسند.

خاطر نشان می شود در پایان این مراسم کاویانی به دغدغه ها و سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و جهت تعامل هر چه بیشتر خواستار حضور همیشگی خبرنگاران در اداره کل تعاون استان قم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار