فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد:

دستگیری سارق با 37 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در اسلامشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت :سارق خودروبعد از دستگیری به 37 فقره سرقت محتویات خودرو، خودرو و موبایل قاپی در سطح شهرستان اسلامشهر اعتراف کرد.

کد مطلب: ۸۵۰۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق با 37 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در اسلامشهر

سردار محسن خانچرلی در این رابطه اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت محتویات خودرو در شهرستان اسلامشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به شیوه و شگرد یکسان سارق در تمامی سرقت تصریح کرد: ماموران با به کارگیری منابع، مخبرین و با بررسی نحوه سرقت موفق به شناسایی متهم شده و در عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سردار خانچرلی افزود: متهم بعد از دستگیری و پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشوده و به 37 فقره سرقت محتویات خودرو، خودرو و موبایل قاپی در سطح شهرستان اسلامشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خاتمه با تاکید بر عزم پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت به افزایش گشت های شبانه روزی کلانتری ها و برپایی ایست و بازرسی های مقطعی اشاره کرد و گفت: پلیس تمام تلاش خود را در راستای افزایش امنیت و پیشگیری از سرقت و برخورد با هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی انجام خواهد داد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار